Blog

stratégiáról, arculatról, honlapról

  • 6 díj az Év Honlapja 2016 pályázaton!

    Az idei Év Honlapja díjátadóra csapatunk teljes létszámmal érkezett, így együtt izgulhattunk azokért a projektekért, amiken az elmúlt évben nagyszerű ügyfeleinkkel közösen dolgoztunk.

    Tovább »

  • Marketing Gyémánt díjak

    Nagyszerű eredményről számolhatunk be a KKV Marketing Gyémánt díjátadóról. Alapos mérlegelés után hat márkaépítési projektünket neveztük be az elmúlt évből, és mind a hat díjat érdemelt ki a Magyar Marketing Szövetség szakmai zsürijétől! 

    Tovább »

  • Milyen a jó landing oldal?

    Sok helyen hallhattad már, hogy nem egy csúcsszuper taktika, ha hirdetéseid a kezdőoldaladra irányítják az érdeklődőket. Itt túl sok a felesleges, figyelemelterelő információ – néhány másodperc és a potenciális vevőd már meg is szökött! Ugye ezt nem akarod? Nos akkor elengedhetetlen, hogy fogadóoldalakat hozz létre, melyek mindegyike egy-egy nagyszerű ajánlatról szól.

    Tovább »

  • Az Instagram szerepe a márkaépítésben

    Még mindig számos, az Instagram használatával kapcsolatos tévhit él a köztudatban. Az egyik, hogy az egyre népszerűbbé váló közösségi oldalt kizárólag magánembereknek, vagy legfeljebb a hírnevet hajhászó celebeknek érdemes használnia. Az Instagram azonban a márkaépítés eszközévé is válhat, s a cégek online kommunikációját is hatékonyan kiegészítheti.

    Tovább »

  • Az év legjobb csomagolása a Snock

    Íme az év csomagolása! A legjobb borok kísérőjének szánt Snock prémium sajtos snack borszaküzletekben és gourmet üzletekben kapható. A termék nagyon friss, ezért még csak néhány helyen elérhető. A márka most indult honlapján (www.snock.hu) tudjátok majd nyomon követni a bővülő beszerzési forrásokat.

    Tovább »

  • Mitől lesz működőképes egy honlap ma?

    Önnek is gondot okoz, hogyan, mivel jelenjen meg az interneten? Hisz ez az egész egy idegen terep, más szabályokkal, más lehetőségekkel, másképp működő megoldásokkal. Mégis hogyan lehet egy jó, mi több, hasznot hozó honlapot készíteni?

    Tovább »

  • Oh, happy day – A honlapunk utóélete

    A honlapunk elkészültét követően azt is gondolhatnánk, hogy nyugodtan hátradőlhetünk a karosszékben, és nyugodtan várhatjuk a jobbnál jobb eredményeket, az új vásárlókat. De ez nem így működik! Nincs „oh, happy day”, nincs nyugodt koktélszürcsölgetés. A java csak most kezdődik. Ebben az írásunkban azokat a fontos teendőket szedtük össze, ami a sikeres honlaptervezést követően vár ránk. Kezdhetjük?

    Tovább »

  • Mire való egy honlap?

    Sok emberben megfogalmazódott már, hogy érdemes megjelennie a világhálón, hogyha mindenkinek van már céges e-mail címe, meg honlapja, akkor nekünk sem ártana, hogyha már a konkurencia honlappal rendelkezik, akkor mi se maradjunk le mögötte. De mire való egy honlap? Mire jó? Megéri nekem is rajta lenni? Mit lehet vele kezdeni? És mennyibe kerül?

    Tovább »

  • Ne lopj! Ne másolj! Ne paráználkodj!

    Legyen saját

    A honlaptervezés során sok hibát el lehet követni, sok buktató szegélyezi az utat. Hisz a legtöbb esetben az internet egy ismeretlen terület, tanácstalanok lehetünk a honlap kialakítását illetően. Hogyan is érdemes felépítenünk a honlapunkat, hogyan lehet sikeres, milyen technikákat alkalmazzunk, milyen működő megoldások vannak, stb. Hogyan kezdjünk bele? Mit lehet hát tenni?

    Tovább »

  • Egy rossz honlap ismérvei

    Kit nem érdekel a saját honlapja?

    Akinek rosszul működő weboldala van. Az ember természeténél fogva úgy működik, hogy szívesebben foglalkozik azzal, amiben sikereket ér el. Sikere pedig értelemszerűen abban lehet, amihez ért is valamennyire. Persze itt máris adódhat a félreértés a honlapok esetében, a honlap kialakítását illetően: ha új honlapot készíttetünk nem a honlaptervezéshez, nem a technikai dolgokhoz kell érteni, hanem ahhoz, hogyan használhatjuk ki a honlapunkban rejlő lehetőségeket.

    Tovább »

  • Az emberek nem szeretnek görgetni?

    Van egy régi beidegződés a honlapok kezelhetőségével, használhatóságával kapcsolatban. Ez pedig a következő kijelentés: Az emberek nem szeretnek görgetni. De igaz ez? Mindenki csak a képernyőjére ráférő tartalmat nézi meg?

    Tovább »

  • A honlaptervezés 8 lépése

    Egy vállalkozás honlapjának elkészítése alapvetően két részre bontható; az első szakaszban a honlapot igénylő cég önállóan végez kutatást, hogy megalapozza a munkát a kiválasztott partnercéggel.

    Tovább »

  • Krskk….vétel…Krsshhh – Mikor beszéljünk?

    Avagy kell-e kommunikálnunk mindenáron?
    Tegnap furcsa élményben volt részem, épp tanítani igyekeztem a fõiskolára, amikor egy piros lámpa megállított. Ez még önmagában nem érdekes, hanem arra lettem figyelmes, hogy két tizenéves lány a keresztezõdés két oldaláról mobiltelefonon beszélt egymással.

    Tovább »

  • Segítség a mondanivaló tervezésében

    Nem csoda, ha idegenkedik a “tanácsadás” kifejezéstől, több cégnél éreznek ugyanígy ezzel kapcsolatban. Pedig nem nehéz belátni, hogy gyakran pont egy kisvállalatnak lenne a legnagyobb szüksége a külső segítségre. A vállalkozásunkat rendszerint valamilyen szakmai tudásra alapozva indítjuk el, de a sikerességhez bizony ez még korántsem elég, és gyakran ezzel legtöbben csak menet közben szembesülünk.

    Tovább »

  • A hírlevél titka – E-mail marketing

    Mire való egy hírlevél? Hogyan lehet olvasókat szerezni hozzá? Mit küldjünk ki benne? Milyen rendszerességgel? És egyáltalán hogy lehet érdekessé és hatékonnyá tenni?

    Tovább »

  • Mira Prémium csokoládé

    Esettanulmány

    A Mira Prémium csokoládé márka mögött rejlő stratégia egyedülálló a hazai piacon. Az általunk megálmodott „ A világ csokoládéi” koncepció lényege, hogy a világ különböző nemzeteinek ízvilágát jeleníti meg egy-egy prémium minőségű csokoládéba zárva.

    Tovább »

  • 3 tipp a látogatóvonzó tartalomra

    Látogatóvonzó tartalom
    A honlap lényege a tartalom: ha az nincs, akkor igazából honlap sincs. Bár inkább fogalmazok úgy, hogy a honlap lényege a látogató számára érdekes tartalom. Mindezt többféleképp lehet alkalmazni a weblapodon. Nézzük milyen információszolgáltató eszközöket érdemes manapság használni.

    Tovább »

  • Katona József Színház arculat

    Cégünk vezető tervezője, Szilágyi József nyerte a budapesti Katona József Színház új logójának megtervezésére kiírt pályázatot. A kiírás szerint modern, letisztult, egyszersmind markáns, valamint a Katona József Színház szellemiségéhez igazodó pályaműveket vártak.

    Tovább »

  • Az arculattervezés pszichológiája

    Az arculattervezés alapja, hogy legyen egy jó céges logónk, majd abból építkezve egy olyan vizuális megjelenésünk, amely tökéletesen azonosít bennünket, amely egyedivé és felismerhetővé tesz. Éppen ezért a logótervezés alapvetően nem grafikai, hanem sokkal inkább kommunikációs – vizuális kommunikációs feladat. Ami hatással van az emberek döntéseire, amellyel befolyásolni tudjuk a rólunk alkotott képet. Ez az arculat pszichológiája.

    Tovább »

  • Év Honlapja díj 2011

    A 2011-es év zárásaként nagy megtiszteltetés ért minket: a Magyar Marketing Szövetség Az Év Honlapja 2011 versenyben Minőségi Díjat ítélt az egyik általunk megálmodott és elkészített honlapnak.

    Tovább »

  • Legyen vagány a névjegykártya!

    Mitől jó a névjegykártya
    Avagy milyen a jó névjegykártya? Sok cégnél a névjegykártya egy szükséges eszköz, melyet megtervez a gyorsnyomda, csak hogy legyen mit szórni. A baj csak az, hogy köszönőviszonyban sincs a cég értékeivel, imázsával, vagy éppen marketing kommunikációjával.

    Tovább »

  • Nyomtatni, vagy nem nyomtatni, ez itt a kérdés

    Bizony reklámozni érdemes, hogy tudjanak rólunk, hogy megismerjenek, hogy találkozhassunk az (új) ügyféllel. Sok esetben ilyenkor kerül képbe a nyomdai tervezés. De az meg mi a csuda? Cikkünkben a nyomdai tervezés lehetséges útjait mutatjuk be.

    Tovább »

  • Aranykanál – Házias, magyar ízek minden nap

    Esettanulmány

    Sokféleképpen meg lehet közelíteni, milyen egy jó honlap. Ahány szakma érinti ezt a területet, mindnek megvan a maga elképzelése róla. Van aki elbagatellizálja a kérdést, és egy tervezetlen koncepcióval akar sikereket elérni, de ugyanúgy jellemző, hogy a komplexitása miatt túlbonyolítják a dolgot.

    Tovább »

  • A cég arca – Arculattervezés lépésről lépésre

    Nem, nem arról lesz szó, hogy ki a legszebb a cégnél, vagy hogy a csinos titkárnőt hogyan lehetne reklámozni. Bár az kétségtelen, hogy ő is a cégimázs része. A feladatunk más. Mégpedig az, hogy hogyan érheti el azt, hogy ügyfelei végre megjegyezzék cégét, hogy már ránézésre tudják, hogy az Ön szolgáltatása a számukra megfelelő a piacon, no és hogy éppen ezért Önnél érdemes elköltenie a pénzét. De mi köze ennek a cég arcához, az arculattervezéshez?

    Tovább »

  • A márkaépítésről beszéltünk a 2012-es Marketing Szuperkonferencián

    Az idén is részt vettünk a legnagyobb marketing konferencián, amin ügyvezetőnk, Nagy Barna a kisvállalati márkaépítésről előadást is tartott.

    Tovább »

  • Év Honlapja 2012: idén három díjat nyertünk

    A Magyar Marketing Szövetség idén 11. alkalommal rendezte meg az Év Honlapja versenyt, melyen 25 kategóriában 359 pályázat versenyzett a díjakért. Az ünnepélyes díjátadóra november 26-án került sor Budapesten, a Best Western Hotel Hungariában. A Kreatív Vonalak Kft. által tervezett honlapok három díjat érdemeltek ki a zsűritől.

    Tovább »

  • Webtrendek (1. rész)

    Legyen naprakész! Ha idén tervezi frissíteni weboldalát, érdemes megismerkednie ezekkel a megoldásokkal, hogy valóban korszerű honlapot tudjon készíttetni vállalkozásának.

    Tovább »

  • Minek nekem céges logó?

    A céges arculat alapköve. Mert ma a vizualitás világában élünk. Életünk során így egyre több az olyan meghatározó vizuális élmény, ami döntéseinkre is hatással van. Mindez természetesen az üzleti életben is jelen van.

    Tovább »

  • 5 logó mítosz, ami ledöntésre vár

    Egy cég logója alapjaiban befolyásolja az adott márka megítélését. De mitől lesz jó egy logó? Ha szép? Ha lerajzolja a céget? Ha tetszik a főnöknek? Az elmúlt több mint 10 évben rengeteg céggel kerültünk kapcsolatba logótervezés kapcsán, és sok esetben találkoztunk olyan „mítoszokkal”, melyek alapvetően meghatározhatják egy logó és egy arculat megítélését.

    Tovább »

  • Webtrendek (2. rész) – Márkaépítés honlapon keresztül

    Napjainkban egyre népszerűbb márkaépítő eszköz a cég honlapja, ez nem véletlen, hiszen a cégek gyakran ezt a költséghatékony megoldást választják legfőbb kommunikációs csatornájuknak. De mikor beszélhetünk céges márkaépítésről?

    Tovább »

  • Újabb Év Honlapja sikerek!

    Ismét megmérettettünk, és a szakma szerint figyelemreméltónak ítéltettünk. 2014. december 3-án este került sor az idei Év Honlapja díjátadóra, ahol az volt a tét, hogy a bűvös hetesre tudjuk-e növelni a díjaink számát. Nos, most az eredményhirdetés után nagy örömmel jelentjük, hogy sikerült. Sőt, rögtön a nyolcadik szintre is léptünk – immár 8 Év Honlapja díj büszke tulajdonosai vagyunk.

    Tovább »

  • Webdesign trendek

    Az internet egy olyan terület, mely folyamatosan változik, alakul, de minden évben megfigyelhető néhány olyan jellemvonás, amely alapján meg lehet határozni az adott év webdesign, webes technológia trendjeit. 

    Tovább »

  • Arculattervezési trendek

    Mi az az arculat? Egy logó? Egy névjegykártya? Egy honlap? Vagy ezek együttvéve? Bizonyosan nem. Az arculat sokkal több ennél. Az arculat egy azonosító, mint a cégnév vagy egy telefonszám. Egy azonosító, mely vizuálisan definiálja a céged. Egy mutató, mely alapján megítélhetnek, egy gondolat, egy érzés, mely kialakul a vásárlóban – az arculatod alapján – rólad. De milyen egy jó vizuális „gondolat” ma?

    Tovább »

  • Megnyitottuk budapesti irodánkat

    82 különböző városba terveztünk már valamit az évek során, mindezt a debreceni irodánkból. Az ügyfeleink többsége egyre inkább Budapestről és környékéről bíz meg minket, ezért eljött a pillanat, hogy megnyissuk második, fővárosi irodánkat.

    Tovább »

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés