Krskk….vétel…Krsshhh – Mikor beszéljünk?

Avagy kell-e kommunikálnunk mindenáron?
Tegnap furcsa élményben volt részem, épp tanítani igyekeztem a fõiskolára, amikor egy piros lámpa megállított. Ez még önmagában nem érdekes, hanem arra lettem figyelmes, hogy két tizenéves lány a keresztezõdés két oldaláról mobiltelefonon beszélt egymással.

Normálisak ezek?

A piros lámpa visszaszámlálója kb. 50 mp-ről számolt visszafelé, a lányok mégsem bírták kivárni ezt a kis időt. Muszáj volt kommunikálniuk egymással, még akkor is, ha ez pénzbe került. Vajon ennyi pénze van apának, vagy mi? (Nyílván ez is benne van) De az elsődleges indokuk a halaszthatatlan kommunikáció volt, hiába gördül eléjük akadály, hiába anyagilag sem túl kifizetődő, de ennek ellenére az átadni kívánt információ halaszthatatlan volt.

Elgondolkodtam ezen. Vajon alkalmazzuk-e ezt mi a munkánkban, az interneten? Vajon nem-e gördítünk akadályokat a kommunikációnkban az ügyfeleink elé? Vajon hány piros lámpa akadályozza meg az ügyfelünket abban, hogy megszólítson minket? Már lát minket, már nagyon kicsi kellene neki hogy felvegye a kapcsolatot velünk. Vajon adunk-e a kezébe virtuális “mobiltelefont”, hogy fel tudja venni a kapcsolatot velünk?

Hisz az internetes honlapok alapvető céljának az információ átadásának kell, vagy kellene lennie.

Hisz az emberek, a látogatók információt keresnek, információt akarnak, gyorsan. Nem felugró pop-up ablakokat, nem felesleges szövegeket, hanem INFORMÁCIÓT! Számukra hasznos információt. Ezért nagyon fontos, hogy a honlapunk megtervezésekor különös gonddal figyeljünk erre. A honlapunk első oldalát úgy kell megterveznünk, hogy azon egyből eligazodjon a látogató, hogy egyből megkapja a számára hasznos információt, és hogy tovább tudjuk vezeti azokra a tartalmakra, amelyek elősegítik azt, hogy a látogatónkból ügyfeleket konvertáljunk.

A honlaptervezés ezért nem elsősorban a mi szempontjaink szerint kell, hogy kialakításra kerüljön. Nem a mi meglátásunk az érdekes, hanem a lehetséges vásárlónké.

Az Ön honlapján hány piros lámpa van? És mit gondol, hányan fogják azt kivárni, hogy ez az akadály magától megszûnjön?

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés