Bíborka kézműves bor

A Bíborka márkanév alatt piacra kerülő borok készítője, a Siklós határában 5 hektár területen gazdálkodó Brunyai Pincészet néhány év alatt nőtte ki magát kis hobbiborászatból komoly, évi tizenötezer palackot értékesítő pincészetté. A borvidék klímája, meleg éghajlata fehér és vörösborok készítéséhez egyaránt tökéletes, az ezen a vidéken termő borok a magas alkoholtartalomnak, a nem túl magas savtartalomnak, testességüknek köszönhetően válnak behízelgően lággyá, bársonyossá.

A családi pincészet ebben az évben megújult, Bíborka Pincészet márkanév alatt folytatja munkáját, a megújulás jegyében piacra dobva hatféle bort felölelő termékcsaládját.

A címkék tervezése során célunk olyan vizuális megjelenés megalkotása volt, amely a hagyományos értékek egyfajta újraértelmezése lehet, egyrészt friss megjelenést kölcsönöz a márkának, másrészt pedig segíti a kiemelkedést a versenytársak közül. A Bíborka Pincészet hitvallásában központi szerepet játszó tradíciót ötvöztük a modern látásmóddal. Így jutottunk el egy dinamikus megjelenéssel bíró címkesorozathoz. A kézműves jelleget felelevenítő, a hagyomány újraértelmezéseként megszülető csipkeszerű mintázatokhoz modern tipográfiai kialakítást és grafikai elrendezést társítottunk. A színvilág tekintetében egymással harmonizáló, friss színeket rendeltünk az egyes borokhoz. A színkódokkal való megkülönböztetés könnyebben felismerhetővé és megjegyezhetővé teszi az egyes termékeket.

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása

Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!

Ajánlatkérés