Stratégiai tervezés

Szeretné, ha úgy gondolnának cégére, mint iparága legjobb választására? Ehhez gyakran kevés a minőségi termék vagy szolgáltatás. Márkája akkor tud felépülni, ha megjelenése és mondanivalója is megkülönböztethető a konkurenseitől, és amit mond, az következetes és hiteles. Egyszerre izgalmasan vonzó és racionálisan jó választás. Ennek megvalósítása nem könnyű- a feladathoz jól jöhet Önnek szakmai segítségünk.

A piacon ma kétféle vállalat létezik. Az, amelyik képes megszólítani a célpiacát és megtartani a vásárlóit, és az, amelyik szeretne erre a szintre eljutni. Hogy mitől függ melyik csoportba tartozik?

Azok a cégek, amelyek sikerrel szólítják meg a potenciális vevőket, és amelyek képesek elérni, hogy az ő terméküket vagy szolgáltatásukat válasszák a vásárlók, valódi márkát építettek. A márkában rejlő erő kelt rajongást a termék vagy szolgáltatás iránt, és ez teszi lehetővé a hosszú távú elköteleződést a vásárló részéről. Hogyan érheti el ezt a saját cége esetében is?

A stratégiai tervezéshez kötödő szolgáltatásaink azok, melyek lépésről lépésre hozzásegítik cégét, hogy a vásárló fejében a legjobb választásként jelenhessen meg, és megtartsa ezt a pozícióját. Ezen belül központi szerepet kap márkastratégiájának kidolgozása, de segíthetünk Google AdWords kampányainak megtervezésében, márkája szlogenjének megalkotásában, vagy akár honlapja, rollupja, brosúrája szövegezésében is.

 

 

Hogyan kezdhet neki?

Nem akarunk konzervmegoldásokat tukmálni Önre. Ahhoz azonban, hogy cégére szabottan, a maximumot hozzuk ki az adott feladatból, minden tevékenységünket a vállalat alapvető kommunikációs és marketing kérdéseivel kell kezdenünk. Ezek feltérképezését szolgálja a céges helyzetelemzés, mely így valamennyi stratégiai szolgáltatásunk előfeltétele.

 

Ismerje meg a stratégiai tervezés folyamatát lépésről-lépésre!

A stratégiai tervezés során meghatározzuk azt az irányvonalat, amelyet követve cége hosszútávon is sikereket érhet el. Mivel a stratégia mindig cégre szabott, a tervezés során több dolgot is figyelembe kell vennünk. Ezeket pedig lépésről-lépésre elemezzük és bontjuk ki.

1. Céges helyzetfelmérés

A marketing stratégiai tervezést egy céges helyzetfelméréssel kezdjük. A személyesen, vagy skypeon keresztül történő felmérés a cég alaptevékenységének, 3 fő konkurens online kommunikációjának, illetve célcsoportjának megismerésére szolgál.

2. Központi üzenet

A céges helyzetfelmérés keretein belül a cég megismerését, erősségeinek, gyengeségeinek, lehetőségeinek és lehetséges veszélyeinek felmérést követően meghatározzuk a cég központi üzenetét.

3. Személyes egyeztetés, feladatok meghatározása

A központi üzenet és a céges helyzetfelmérés eredményeként meghatározott további lépésekről személyes, vagy skype megbeszélést tartunk, majd összegzésként egy dokumentumba foglalva átadjuk a céges helyzetfelmérés során feltárt eredményeket.

4. Marketingstratégia tervezés

A céges helyzetfelmérés során meghatározott feladatok alapján – megrendelést követően – nekilátunk a konkrét marketingstratégia kidolgozásához. Ekkor meghatározzuk, és kidolgozzuk az alábbiakat:

Mindezt személyes, vagy skype megbeszélés keretein belül prezentáljuk, majd dokumentumba foglalva adjuk át.

5. Folyamatos marketing tanácsadás

Amennyiben a marketingstratégia tervezés során meghatározott célok gyakorlati megvalósítására is igény van, folyamatos marketing tanácsadást nyújtunk havi előfizetés keretein belül.

 

Stratégia, marketing

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása

Ajánlatkérésre 1-3 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!

Ajánlatkérés