Stratégiai tervezés

Szeretné, ha úgy gondolnának cégére, mint iparága legjobb választására? Ehhez gyakran kevés a minőségi termék vagy szolgáltatás. Márkája akkor tud felépülni, ha megjelenése és mondanivalója is megkülönböztethető a konkurenseitől, és amit mond, az következetes és hiteles. Egyszerre izgalmasan vonzó és racionálisan jó választás. Ennek megvalósítása nem könnyű- a feladathoz jól jöhet Önnek szakmai segítségünk.

A piacon ma kétféle vállalat létezik. Az, amelyik képes megszólítani a célpiacát és megtartani a vásárlóit, és az, amelyik szeretne erre a szintre eljutni. Hogy mitől függ melyik csoportba tartozik?

Azok a cégek, amelyek sikerrel szólítják meg a potenciális vevőket, és amelyek képesek elérni, hogy az ő terméküket vagy szolgáltatásukat válasszák a vásárlók, valódi márkát építettek. A márkában rejlő erő kelt rajongást a termék vagy szolgáltatás iránt, és ez teszi lehetővé a hosszú távú elköteleződést a vásárló részéről. Hogyan érheti el ezt a saját cége esetében is?

A stratégiai tervezéshez kötödő szolgáltatásaink azok, melyek lépésről lépésre hozzásegítik cégét, hogy a vásárló fejében a legjobb választásként jelenhessen meg, és megtartsa ezt a pozícióját. Ezen belül központi szerepet kap márkastratégiájának kidolgozása, de segíthetünk Google AdWords kampányainak megtervezésében, márkája szlogenjének megalkotásában, vagy akár honlapja, rollupja, brosúrája szövegezésében is.

 

kreativ_vonalak_tervezes

 

Hogyan kezdhet neki?

Nem akarunk konzervmegoldásokat tukmálni Önre. Ahhoz azonban, hogy cégére szabottan, a maximumot hozzuk ki az adott feladatból, minden tevékenységünket a vállalat alapvető kommunikációs és marketing kérdéseivel kell kezdenünk. Ezek feltérképezését szolgálja a céges helyzetelemzés, mely így valamennyi stratégiai szolgáltatásunk előfeltétele.

 

Ismerje meg a stratégiai tervezés folyamatát lépésről-lépésre!

A stratégiai tervezés során meghatározzuk azt az irányvonalat, amelyet követve cége hosszútávon is sikereket érhet el. Mivel a stratégia mindig cégre szabott, a tervezés során több dolgot is figyelembe kell vennünk. Ezeket pedig lépésről-lépésre elemezzük és bontjuk ki.

1. Céges helyzetfelmérés

A marketing stratégiai tervezést egy céges helyzetfelméréssel kezdjük. A személyesen, vagy skypeon keresztül történő felmérés a cég alaptevékenységének, 3 fő konkurens online kommunikációjának, illetve célcsoportjának megismerésére szolgál.

2. Központi üzenet

A céges helyzetfelmérés keretein belül a cég megismerését, erősségeinek, gyengeségeinek, lehetőségeinek és lehetséges veszélyeinek felmérést követően meghatározzuk a cég központi üzenetét.

3. Személyes egyeztetés, feladatok meghatározása

A központi üzenet és a céges helyzetfelmérés eredményeként meghatározott további lépésekről személyes, vagy skype megbeszélést tartunk, majd összegzésként egy dokumentumba foglalva átadjuk a céges helyzetfelmérés során feltárt eredményeket.

4. Marketingstratégia tervezés

A céges helyzetfelmérés során meghatározott feladatok alapján – megrendelést követően – nekilátunk a konkrét marketingstratégia kidolgozásához. Ekkor meghatározzuk, és kidolgozzuk az alábbiakat:

Mindezt személyes, vagy skype megbeszélés keretein belül prezentáljuk, majd dokumentumba foglalva adjuk át.

5. Folyamatos marketing tanácsadás

Amennyiben a marketingstratégia tervezés során meghatározott célok gyakorlati megvalósítására is igény van, folyamatos marketing tanácsadást nyújtunk havi előfizetés keretein belül.

 

Stratégia, marketing

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása

Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!

Ajánlatkérés