Teljes arculat tervezés

Ha tudatosan és minden csatornán egységes arcát mutatja a cégnek, azzal azt üzeni a külvilágnak, hogy szervezett és profi munka folyik önnél. Nem véletlen, hogy aki egyszer megtapasztalta a profi arculattervezés hatását, kiemelten kezeli ezt a kérdést.

A jó arculat hozzátesz a céghez, segíti stratégai üzenetének befogadását, támogatja marketing kommunikációját. Amikor több konkurens közül kell kitűnnie, nagy segítségére lehet, ha okosan használja a vizualitás eszköztárát. A cégéhez illő vizuális megjelenés kiemeli vállalkozása értékeit, izgalmassá teszi termékeit, szolgáltatásait, így lépéselőnyhöz segíti önt. Mindezek mellett egy arculat bizonyítványul szolgál a cég igényességéről, hozzáállásáról, megnyilvánulásáról, nem mindegy tehát, milyen megjelenést választunk magunknak a piacon. Egy jó arculattal hangsúlyt adhat annak, amit képvisel.

A jó arculat segíti az értékesítést

A jó arculat nem egy szépen megtervezett grafika, vagy festmény, amit a kandalló felé lehet akasztani. A jó arculat nem öncélú, hanem a cég értékesítési rendszerének a része, segíti az eladást, segít a márkaismertség növelésében.

Ki dönti el, milyen a jó arculat? Egyértelműen a piac.

Vizuális világban élünk, ahol a látvány meghatározza döntéseinket, így érhető, hogy egy jól sikerült arculatváltás akár 30-40%-os bevételemelkedéshez segítheti a céget, de akár meg is többszörözheti a forgalmat. Ha viszont egy céges arculat nem megfelelő, akkor a tulajdonosának jóval nehezebb dolga van a kommunikációban, a vevőszerzésben, és céljainak megvalósításában.

Hogyan kezdjen neki az arculattervezésnek?

Ahhoz, hogy a célcsoport és a cég számára tökéletes arculat szülessen, fontos, hogy a tervezést stratégiai munka előzze meg, hiszen nem ugyanolyan logóra van szüksége egy értékesítő cégnek, mint egy játékboltnak. A célunk, hogy az elkészült arculat illeszkedjen a cég kommunikációjába és növelje értékét. Éppen ezért az arculattervezés nálunk sosem ötletelésből, vagy vizuális brainstormingból áll: alapos kutatást végzünk, felmérjük a konkurenseket, és marketing szempontok figyelembevételével készítjük el a cég arculatát.

Mit foglal magában a teljes arculati terv?

A teljes arculat tervezése kisarculaton – logón, névjegykártyán, levélpapíron és borítékon – túl gyakorlatilag minden más olyan arculati elem tervezését magában foglalja, mely a kisarculatból indul ki. Ilyenek például a cégtáblák és megállítótáblák, a munkaruhák, a céges autók dekorációja, termékcsomagolás vagy bögredekor.

 

Az Agóra Tudományos Élményközpont a Kreatív Vonalak csapatának köszönhetően remek vizuális arculatot kapott, amely jól illeszkedik az intézmény céljaihoz és stratégiájához. Hozzáértőek, frissek, dinamikusak és figyelmesek. Átérezték egy új intézmény építésének minden szépségét és izgalmát. Örülök, hogy együtt dolgozhattunk, ötleteik, kreatív megoldásaik és tanácsaik sokat jelentettek számunkra.

Somogyi Béla, ügyvezető, Agóra Tudományos Élményközpont

 

Hogyan zajlik nálunk az arculattervezés?
Ismerje meg az arculattervezés folyamatát lépésről-lépésre!
Mennyibe kerül?
Nézze meg árainkat és kérjen ajánlatot konkrét tervezési feladatokra!

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés