Céges helyzetelemzés

A helyzetelemzés valamennyi stratégiai szolgáltatásunk alfája. Itt határozzuk meg, hogy melyek a márka sikeréhez elengedhetetlen feltételek. Ki az Ön ideális vevője? És mindenekelőtt… pontosan mit is képvisel márkája a piacon?

Ahhoz, hogy a márkaépítés során ne “vaktában lövöldözzünk”, hanem tudatos alapokra építkezzünk, számos ilyen és ehhez hasonló kérdésre kell határozott választ kapnunk. Azt tapasztaljuk, hogy a napi “tűzoltásban” elveszve, gyakran még a cég első emberei sincsenek tisztában azzal, pontosan miért is jött létre a cég. Induló vállalkozásoknál még több a bizonytalanság.

 

Meglátjuk értékeit

A személyesen vagy skype-on keresztül történő három alkalmas felmérés során fogjuk meghatározni a célpiacát és a központi márkaüzenetét. Ekkor válaszoljuk meg azt, hogy márkája miben lehet jobb, miben lehet más, mint a versenytársak. Mindig együtt gondolkodunk az ügyféllel, folyamatosan inspiráljuk egymást. Nem célunk semmit Önre erőltetni. Egyszerűen néhány lépés távolságból, mind szakértői, mind vásárlói szempontból igyekszünk meglátni azokat a különleges értékeket, amiket a márka rejt – legfeljebb még nem tudatosan képvisel vagy nem kommunikál profin. A helyzetelemzés végeredményét egy közérthető, ugyanakkor kellően részletes dokumentum formájában rögzítjük, mely a fejlődéshez szükséges lépéseket konkrét feladatlista formájában tartalmazza.

Nem az a fontos, hogy mindenkivel megismertessük cégét, hanem az, hogy a megfelelő emberekhez juttassuk el a megfelelő üzenetet. Az átgondolt stratégia a kulcs, melyet aztán a profi céges arculat és a honlap tervezésénél is mindvégig szem előtt tartunk. Merjen egyedi lenni, építsük fel együtt cége márkáját!

 

A Kreatív Vonalak egy profi és hatékony csapat, melyet globális szemléletmód és az ügyfél fejével való gondolkodás jellemez. Az ügyfél területén nem csak felületesen tájékozódnak, hanem egyfajta szakértővé válnak. Nem sablonokkal dolgoznak, hanem alaposan leásnak a témába, például a konkurensek elemzése során. A legjobb talán az, hogy nem rövidtávú eredményeket akarnak, hanem hosszú távon, stratégiában gondolkoznak.

Ádám Attila, Reflexshop

 

Hogyan zajlik nálunk a stratégiai tervezés?
Ismerje meg a stratégiai tervezés folyamatát lépésről-lépésre!
Mennyibe kerül?
Nézze meg árainkat és kérjen ajánlatot konkrét tervezési feladatokra!

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés