Céges logótervezés

A logó képezi az arculat alapját. Definiálja annak stílusát, színeit, hangulatát és minőségét. Ha a céges logónk nem sikeres, akkor az az egész vizuális kommunikációnkra hatással lesz.

Miért van szükség céges logóra? Egyáltalán mire való egy logó? A logó egyetlen feladata a vizuális azonosítás. Életünk során egyre több az olyan meghatározó vizuális élmény, ami döntéseinkre is hatással van.

Figyeljünk hát vizuális kommunikációnkra!

Mivel a körülöttünk lévő világ 80%-át a látáson keresztül érzékeljük, ezért kiemelkedően fontos, hogy a célcsoportunkkal ne csupán a szó hagyományos értelmében véve „kommunikáljunk”, hanem éppúgy használjuk a „szem nyelvét”, a vizuális kommunikációt is. A cégek világában ez pedig nem más, mint az arculat.

Szükségünk van egy saját arculatra

Rengeteg kutatás bizonyítja, hogy a megfelelő céges megjelenés segíti az üzleti előremenetelt: potenciális ügyfeleink szívesebben döntenek mellettünk, ha cégünk vizuális megjelenése is rendben van. Hisz ma már a „nem elég csak jónak lenni, annak is kell látszani” elv érvényesül az üzleti életben is. Ezért van szükségünk arculatra, ami definiálja a cég vizualitását, amivel azonosítani lehet a megjelenést, és ami meghatározza a (leendő) ügyfeleink véleményét rólunk.

A vizuális arculat, a márka alapja a logó

A „Minek nekem céges logó” kérdésre a válasz így már jóval egyszerűbb: a logó a céges arculat alapja. Definiálja az arculatunk stílusát, színeit, hangulatát és minőségét. Ha a céges logónk tehát nem sikeres, akkor az az egész vizuális kommunikációnkra hatással lesz.

 

A jó logó 4 ismérve:

Impresszív: azaz hatással van a célcsoportunkra. Logónknak ugyanis a célcsoportunknál kell jól működnie, hiszen kommunikációnk alapvetően nekik szól.

Egyszerű: a jól megtervezett logó egyszerű. Érdemes minél kevesebb színt, és minél egyszerűbb formákat felhasználnunk megalkotásakor.

Jól azonosítható: a jó logó ugyanis nem tucattermék. Nem elcsépelt formákból építkezik, hiszen az adott iparágban is egyedinek kell lennie.

Megkülönböztethető: azaz nem használja az iparág sablonjait, sőt még csak nem is a cég szolgáltatásait jeleníti meg „rajzos formában”. A jó logó jelekkel és szimbólumokkal kommunikál, melyek lehetőség szerint jelentéssel bírnak. Ettől lesz igazán izgalmas.

 

Ami egészen fantasztikus – tegnap koncertünk volt, kinyomtattam az arculati anyagot, megmutattam a zenekar tagjainak, énekeseknek, műszaknak és alapvetően mindenkinek tetszett. Ilyen még sosem történt a Budapest Bár történetében.

Gáncs Andrea, management, Budapest Bár

 

Hogyan zajlik nálunk az arculattervezés?
Ismerje meg az arculattervezés folyamatát lépésről-lépésre!
Mennyibe kerül?
Nézze meg árainkat és kérjen ajánlatot konkrét tervezési feladatokra!

 

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés