Miért a Google Ads stratégia?
Igaz, a keresőoptimalizálás is befolyásolja, hogy honlapod hanyadik helyen áll a találati listában, azonban a Google Ads (régen: Google AdWords) használata nélkül nehéz az első helyek valamelyikére kerülni, bizonyos iparágakban szinte lehetetlen.
Az Ads a Google saját fejlesztésű hirdetőrendszere, melyben lehetőségünk van szöveges vagy vizuális hirdetések létrehozására. Megjelenhetünk tehát a Google találatai között a nem fizetett találatok felett és mellett, valamint feltűnhetnek bannereink különböző témájú weboldalakon is. A megjelenés ingyenes, csupán a hirdetésekre történő kattintásokért kell fizetni.
Tapasztalatból tudjuk, hogy mennyire könnyen elsajátítható az Ads rendszer használata, azonban azt is tapasztaljuk, milyen aprólékos munkát, részletekbe menő gondolkodást és alapos odafigyelést igényel a kampányok tervezése, kivitelezése. Nem mindegy tehát kinek az idejét áldozzuk fel rá.
Mit tartalmaz?
Találgatások, próbálgatások helyett már kezdetektől a hatékony kulcsszavakat keresünk, meggyőző hirdetésszövegeket írunk, és megfelelő képeket válogatunk, összességében egy alaposan átgondolt kampányt tervezünk. A kampányt felöltjük a fiókba, elindítjuk és az első hónapban folyamatosan követjük, szükség szerint módosítunk, optimalizálunk. Az eredményekről havi rendszerességgel statisztikát készítünk, a záró statisztikák mellé optimalizálás tippeket is adunk.
Mennyi idő?
Kampánytervezés: 2-3 hét Kampányfelügyelet: 1 hónap
A Google Ads stratégiai szolgáltatásunk előfeltétele a Céges helyzetelemzés.