Google AdWords kampányok tervezése

Vásárlás előtt ma már az emberek több mint fele a világhálón gyűjt információt- ha nem rögtön az interneten vásárol. Nem mindegy, hogy az Ön honlapja a találati lista hanyadik helyét foglalja el – az első három helyezett minden esetben fizetett Google AdWords hirdetés.

A részvétel a fontos, nem a helyezés.. Na itt ez nem igaz!

Igaz, keresőoptimalizálással is befolyásolhatja azt, hogy a honlapja hányadik helyen áll a találati listában, ám a Google AdWords használata nélkül nehéz az első helyek valamelyikére kerülni, bizonyos iparágakban szinte lehetetlen. Az AdWords a Google saját fejlesztésű hirdetőrendszere, melyben lehetőségünk van szöveges vagy vizuális hirdetések létrehozására. Megjelenhetünk tehát a Google találatai között a nem fizetett találatok felett és mellett, valamint feltűnhetnek bannereink különböző témájú weboldalakon is. A megjelenés ingyenes, csak a hirdetésekre történő kattintásokért kell fizetni. Jól hangzik, igaz?

Jól hangzik, igaz?

Azért azt tudnia kell, hogy bár a rendszer működtetése viszonylag hamar elsajátítható, az alapok lefektetését jobb szakemberre bízni. Hiába érti valaki a rendszert, maga a munka nagyon aprólékos lehet. Nincs mit ezen szépíteni, kellő rutin nélkül meglehetősen időigényes feladat, és könnyű belezavarodni. Súlyos összegek spórolhatóak meg azzal, ha találgatások, próbálgatások helyett már a kezdetektől a leghatékonyabb kulcsszavak, meggyőző hirdetésszövegek és jól átgondolt kampányok állnak rendelkezésére. Az eredmények részletes statisztikákkal mérhetőek, így a folyamatos optimalizálást már akár Ön is végre tudja hajtani.

kreativ_vonalak_adwords

Hogyan csináljuk mi?

AdWords csomagunk két lépcsőből áll. Az első lépés a stratégiai tervezés, amely során a kampány alapjait fektetjük le, és konzultáció segítségével meghatározzuk a kiindulópontokat: mik a célok, kik képviselik a célcsoportot, elkülöníthetünk-e szegmenseket. Ezt követi a kampánymenedzselés mind a keresési-, mind a tartalmi hálózaton. Elemei: kulcsszókutatás, hirdetéscsoportok meghatározása, hirdetések szövegezése, kampányok feltöltése. Egy hónapos tesztidőszak után kiértékeljük az eredményeket és az első optimalizálást is végrehajtjuk.

 

Nem csak egy letisztult, könnyen kezelhető, szuper honlapot terveztetek nekünk, de az átállás is olyan sima volt, hogy kicsit sem estünk vissza a Google-ben, sőt! Felbecsülhetetlen értékű volt számomra az a támogatás és figyelem, amellyel ezt a projektet az elejétől a végéig kezeltétek. 

Simonfi Ági, az Ágipilates tulajdonosa

 

Hogyan zajlik nálunk a stratégiai tervezés?
Ismerje meg a stratégiai tervezés folyamatát lépésről-lépésre!
Mennyibe kerül?
Nézze meg árainkat és kérjen ajánlatot konkrét tervezési feladatokra!

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés