Kiadványtervezés

Értékesítés szempontjából sok területen elengedhetetlen a termékkatalógus, de egy saját magazin is erőteljes eszköze lehet a márkaépítésnek. A céges arculatból kiindulva, kiadványtervezéssel is foglalkozunk.

Miért van szüksége termékkatalógusra?

Az online eladások virágzása mellett sokan nem is gondolják, hogy egy nyomtatott katalógusnak még van létjogosultsága a piacon. Pedig a ritkább, kézzel fogható anyagok ma is nagyobb figyelmet képesek kiharcolni maguknak. Egy profi, igényes, informatív termékkatalógus megfelelően kiegészítheti online értékesítési stratégiánkat is.

Fontos, hogy profi fotókkal dolgozzunk, és kellő mértékű személyességet vigyünk az anyagokba – még a legegyszerűbb termékkatalógusnak sem csupán a fő termékeket kell bemutatnia. A fotókon érdemes szerepeltetni a célcsoport tagjait reprezentáló személyeket is. Helyezzük a termékeket élethelyzetekbe, mutassuk meg őket használat közben! A katalógusnak nem kell feltétlenül száraznak vagy unalmasnak lennie, sőt: szórakoztató és edukáló tartalmakkal is színesíthetjük.

 

Bizonyos iparágakban egyenesen adja magát egy saját magazin lehetősége, mely megjelenhet negyedévente, félévente, vagy akár minden év végén. A saját magazinnak nem feltétlenül lesz azonnali megtérülése, hatása inkább hosszú távon érhető tetten: képes ugyanis növelni a cég hitelességét, presztízsét a célcsoport szemében.

Fontos megjegyeznünk, hogy azoknak az ügyfeleinknek, akik számára mi készítettünk arculatot, sokkal hatékonyabban, gördülékenyebben tudunk katalógust, brosúrát és egyéb nyomdai anyagot tervezni.
 

A Kreatív Vonalakkal történő együttműködés maga a mintaszerű csapatmunka. Első komoly prospektusunk elkészítésekor minden igényünkre figyeltek és nagyon pontosan ráéreztek arra mit is szeretnénk. Vevőink azóta is előszeretettel forgatják a kiadványunkat. Elkövetkező anyagainknál is számítunk rájuk! Gyorsak, pontosak, segítőkészek, kiszámíthatóak és szakmailag is a topon vannak!

Deáki Attila, értékesítési vezető, Miador

 

Mindhárom magazinunkkal elégedettek vagyunk, amiket veletek csináltunk. Külön értékelem, hogy nem csak a szép végeredményre törekedtek, de nem ragadtatok le 5-10 évvel ezelőtti bevált sémáknál. A marketing folyamatosan változó követelményeit olykor nehéz lekövetni, minden téren szinte lehetetlen egy kkv számára. Ti segítségünkre voltatok abban, hogy a közlendőnk olyan formában jelenhessen meg, ahogy arra vágytunk.

Farkas Ágnes, Lenteam

 

Hogyan zajlik nálunk az arculattervezés?
Ismerje meg az arculattervezés folyamatát lépésről-lépésre!
Mennyibe kerül?
Nézze meg árainkat és kérjen ajánlatot konkrét tervezési feladatokra!

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés