Kisarculat tervezés

A profi vizuális megjelenés hozzásegíti vállalkozását, hogy azt kommunikálja magáról, amit ténylegesen képvisel. Így nemcsak könnyebben azonosítják majd cégét, hanem könnyebben tovább is ajánlják.

A külvilágból érkező információk 60-80%-át a látásunk révén dolgozzuk fel, így nem kérdéses, milyen sokat jelent a megfelelő, cégéhez illő arculat. Ez segíti az ügyfeleit, hogy könnyen megjegyezhessék a vállalkozásához kötődő pozitív élményeket, és segíti önt, hogy a cégére tervezett egyedi szín- és formavilággal meghatározhassa magát a tömegben. Az arculat tulajdonképpen a cégünk egyszerűen befogadható képi megfelelője. A cég vizuális kommunikációjának elemeit foglalja magába, azaz egy olyan grafikai megjelenés, ami a cégét minden felületen képviseli. A kisarculat jellemzően egy céges logóból, névjegykártyából, levélpapírból és borítékból áll.

Ahhoz, hogy a célcsoport és a cég számára tökéletes arculat szülessen, fontos, hogy a tervezést stratégiai egyeztetés előzze meg. Az arculattervezés nálunk sosem ötletelésből, vagy vizuális brainstormingból áll. Minden esetben az iparág sajátosságaira építve, marketing szempontok figyelembevételével készítjük el a cég arculatát.

Az arculattervezés lépései

Arculati egyeztetés

A munka megkezdése előtt szükséges egy arculati megbeszélés, amely során a cég alaptevékenységét, versenytársait, marketingjét térképezzük fel egy arculati kérdőíven végig haladva. A megismert információk alapján kezdhető el a konkrét tervezés. Az egyeztetés során tisztázzuk az alapvető kérdéseket, például azt, hogy milyen célcsoport számára készül az arculat, és mit akarunk vele kifejezni.

Látványterv

Az előzetes megbeszélésre építkezve megtervezzük az arculati koncepciót. Általános munkamenetünk alapján egy tervet mutatunk be, a lehetséges legjobb megoldással a fentiek alapján. A prezentálás után az ön visszajelzését várjuk. Amennyiben a látványterv nem egyezik az elképzeléseivel, átbeszéljük, ennek mi lehet az oka, milyen irányban célozzunk újra. Ezután teljesen új tervezettel állunk elő vagy az első megoldás átformálása is lehetséges. Az alapárban ezt az újratervezést maximum 1 alkalommal tesszük meg. Mivel nem ötletelésre építünk, ezért egyszerre nem mutatunk több tervet, ha nem nyerte el a tetszését az első terv, akkor annak tapasztalataira építve készítjük el az újabb verziót.

Véglegesítés, adatellenőrzés

Az elfogadott terv alapján elkészítjük az arculat minden egyeztetett elemét a végleges szöveges tartalommal. Ezt követően adjuk át a formailag és tartalmilag is kész arculati csomagot az ügyfélnek, amely a logón kívül a nyomdai sokszorosításra szánt elemeket is tartalmazza a megfelelő formátumokban.

 

 

Azt gondolom, a Kreatív Vonalak pont megfelelő arányban alkalmazta a határozottságot és az ügyfél szavának meghallgatását a közös munkánk során. Ennek eredményeképpen pont azzal a hiányzó tudással és gondolatokkal egészítették ki a meglevő elképzeléseinket, ami a mi oldalunkon nem volt meg. A cél egy markáns, egyedi arculat létrehozása volt, amire azóta is nagy mértékben építkezünk.

Gricz István, Kommunikációs és értékesítési vezető, Katona József Színház

 

Hogyan zajlik nálunk az arculattervezés?
Ismerje meg az arculattervezés folyamatát lépésről-lépésre!
Mennyibe kerül?
Nézze meg árainkat és kérjen ajánlatot konkrét tervezési feladatokra!

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása

Ajánlatkérésre 1-3 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!

Ajánlatkérés