Márkastratégiai tervezés

A márkastratégiai tervezés célja, hogy tudatossá tegye cége bemutatkozását, képviselt értékeit, stílusát. Ebben a fázisban választjuk ki azokat az eszközöket is, melyek alkalmasak a célcsoportjával való rendszeres kommunikációra, a vevőszerzésre és megtartásra, vevői rajongóvá tételére.

Alapvetően egy öt alkalmas közös gondolkodásra épülő tanácsadásról van szó, ahol cége szakmai erényeit és kompetenciáit igyekszünk a célcsoport számára profi és vonzó formába önteni. Ennek sarokpontjai a helyzetelemzésben feltárt tényezők és lehetőségek, valamint a vezető személyiségtípusából adódó jellemzők. Amennyiben egy teljesen új márka piaci bevezetéséről van szó a piaci bevezetés megtervezésének keretein belül a megbeszélések során nagyobb hangsúlyt kap a feladatok prioritásának, időbeli ütemezésének és mélyebb részleteinek, valamint az egyes kampányoknak a kidolgozása.

Azoknak az ügyfeleinknek javasoljuk márkastratégiai tervezés szolgáltatásunkat, akik egyetértenek a céges helyzetelemzés során megfogalmazott meglátásainkkal, és úgy érzik, hogy hozzá tudunk tenni tanácsainkkal a cégük, márkájuk fejlődéséhez. Magukénak érzik az általunk felvázolt jövőképet, valamint úgy gondolják, hogy kollégáinkkal szívesen dolgoznak együtt.

“A marketing nem a tépelődés világa. A marketing a cselekvés világa.”
Jay Conrad Levinson

Ebben a fázisban a megvalósítás lép előtérbe (amennyiben névadásban, fotózásban, arculat- vagy honlaptervezésben is együttműködünk, az is ezzel párhuzamosan indul), a stratégiai alapoktól indulva, ezért sikerességéhez kritikusan fontos, hogy:

 

Nagyon szeretek a Kreatív Vonalak csapatával együtt dolgozni, mert kevés egyeztetést követően egyből úgy készül el a munka, ahogy megbeszéltük! Nincsenek felesleges körök, megválaszolatlan e-mailek, kicsit olyan mintha az embernek saját marketing csapata lenne a cégén belül. Nagyon örülök, hogy már több éve sikeresen együtt dolgozunk. A munkánk kezdetén felvázoltam Barnáéknak, hogy szeretnék egy olyan márkát, amiben 100%-ban tudok hinni ízig vérig én vagyok és az emberek is tudnak vele azonosulni. Ez sikerült! Sokszor kérdezik meg tőlem ismeretlenek, hogy melyik nyugat-európai vállalat magyar leánycége vagyunk, mert a weboldal, a motel információs táblái és az egész szálláshely profizmusról árulkodik. Nos ez mind a Kreatív Vonalak munkája!

Zatik Ádám, Motel Next

 

Hogyan zajlik nálunk a márkastratégiai tervezés?
Ismerje meg a márkastratégiai tervezés folyamatát lépésről-lépésre!
Mennyibe kerül?
Nézze meg árainkat és kérjen ajánlatot konkrét tervezési feladatokra!

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés