Marketing szövegírás

A jó szöveg valóban elad: megragad az emberek fejében, először érdeklődővé, majd vásárlóvá alakítva őket. Mindehhez azonban meg kell találni azt az egyedi stílust, melyet a szövegekbe is érdemes belevinni.

Story sells

Szöveget írni sokféleképpen lehet: hosszan vagy röviden, magázva vagy tegezve, körülírásokkal vagy lényegre törve. Mindig a cél, a célközönség és a felület határozzák meg, milyen szöveg születik a rendelkezésre álló információkból.

A legfontosabb szempont mégis az: hogyan lehet olyan szöveget írni, amely megragad az emberek fejében,  felkelti érdeklődésüket, majd vásárlásra ösztönzi őket? Eláruljuk, nagyon keveseknek van igazán egyedi stílusa és még kevesebben merik ezt belevinni szövegeikbe. Igaz ami igaz, a stílus egy nagyon szubjektív dolog, lehet szeretni vagy nem szeretni, de legalább nem sótlan, nem száraz.  Érzelmeket vált ki a fő cél pedig éppen az, hogy érzelmeket és érdeklődést generáljunk. Hogy beszédtéma legyünk, és minél több ember halljon rólunk. Hogy minél több ember fejében legyünk ott és végül minél többen jussanak vásárlási döntésre. 

Milyen típusú szövegek megírásában lehetünk segítségére?

Honlapszöveg

A céges honlap ma már alapvető értékesítő és információs felület, így nem az a kérdés, hogy szüksége van-e honlapszövegre, hanem az, hogy sikerül-e a honlapjára olyan szövegeket írnia, amelyek kellően érdekesek, egyediek, informatívak, és jól tükrözik a cége értékeit. Ha azt tapasztalta, hogy honlapja látogatottsága magas, mégis alacsony azoknak a száma, akikből ügyfelek vagy vásárlók lesznek mindenképp érdemes foglalkoznia honlapja értékesítő szövegeivel is. Ha pedig még csak most tervezi honlapjának elkészíttetését, számolnia kell a tartalmi és szövegezési kérdésekkel is.

Brosúrák, prospektusok szövegei

Ma már nem elég egyszerűen jónak lenni és várni, hogy majd özönlenek az érdeklődők. Tennünk is kell azért, hogy cégünk jó híre terjedjen, ennek egyik útja pedig egy jó cégismertető brosúra megléte. A cégbemutató brosúrák, prospektusok nem új keletű eszközök, de még ma is kevés köztük az igényesen megtervezett, jól megszövegezett darab. Elkészítésükre a többség nem fordít kellő figyelmet, holott a kézzel fogható dolgok mai virtuális világunkban egyre inkább felértékelődnek.

Hirdetésszövegek

Meglévő ügyfeleink számára gyakran készítünk hirdetésszövegeket Google AdWords kampányaikhoz, Facebook hirdetési kampányaikhoz, szórólapokhoz, plakátokhoz vagy bannerekhez is. Egy-egy ilyen hirdetés szövegének megírása nehéz feladat, hiszen jellemzően kénytelenek vagyunk mindössze néhány karakterbe belesűríteni mondanivalónkat – mindezt úgy, hogy figyelemfelkeltő és hatásos is legyen.

 

 

Hogyan zajlik nálunk a stratégiai tervezés?
Ismerje meg a stratégiai tervezés folyamatát lépésről-lépésre!
Mennyibe kerül?
Nézze meg árainkat és kérjen ajánlatot konkrét tervezési feladatokra!

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés