Szlogenadás

Előfordulhat, hogy egy cég nevéből nem derül ki egyértelműen, mivel foglalkozik vagy milyen területen érdekelt. Ilyenkor van szükség egy jó szlogenre, amely megfelelően kiegészíti a márkanevet: megmagyarázza, támogatja, megjegyezhetővé teszi azt.

Milyen a jó szlogen?

Ami mindenre jó, az nem jó semmire – valahogy így van ez a szlogenek esetén is. A jó szlogen nem az ezerszer hallott frázisokat pufogtatja, nem közhelyes és nem semmitmondó. Beszélhet a cég profiljáról, kiemelheti a termék egy fontos tulajdonságát („Ronda és finom”), meghatározhatja a célközönséget („A mi autónk”) vagy tükrözheti a márka filozófiáját („Just do it!”). És persze mindeközben jól is kell, hogy hangozzon. Összességében: a legjobb szlogenek beégnek a célcsoport agyába.

 

kreativ_vonalak_szlogenadas

 

Hogyan zajlik a szlogenadás?

A szlogenadás folyamata rendkívül hasonlít a névadáséhoz. Megkeressük azokat a kifejezéseket, amelyek körülírják a cég tevékenységét, értékeit, célcsoportját, hogy ezekből induljunk ki, majd a brainstorming során egymás után születnek az új, kreatív változatok. Miután a felmerült ötletekből kiválasztottuk az öt legjobbat, ellenőrizzük, hogy a konkurensek közül nem használja-e valaki az adott szlogent, vagy annak egy hasonló változatát.

 

 

Hogyan zajlik nálunk a stratégiai tervezés?
Ismerje meg a stratégiai tervezés folyamatát lépésről-lépésre!
Mennyibe kerül?
Nézze meg árainkat és kérjen ajánlatot konkrét tervezési feladatokra!

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés