Webáruház tervezés

Egy webáruház akkor működik hatékonyan, ha értékesít, bevételt termel, valamint vásárlói közösséget épít a cég köré. Ehhez azonban már a tervezés során figyelembe kell venni az iparági sajátosságokat és a vevői szokásokat is.

Webáruházban értékesíteni az egyik leghatékonyabb módja a kereskedelemnek. A webáruház egy olyan virtuális munkatárs, aki fáradhatatlanul non-stop nyitva tart.

Napjainkban az online kereskedelem, a gazdaság egyik legdinamikusabb fejlődő ágazatává vált. Magyarországon is többmilliárdos forgalmat bonyolítanak a webáruházak – kizárólag interneten keresztül. Az internetes kereskedelem mutatói napról-napra folyamatosan növekszenek. Így ha ön is rendelkezik olyan termékbázissal, mely online is értékesíthető, érdemes saját webshopot nyitnia.

Milyen a jó webáruház?

Egy webáruház akkor jó, ha hatékonyan működik, azaz értékesít, bevételt termel, valamint vásárlói közösséget épít a cég köré. Webáruházat indítani látszólag egyszerűen lehet. Szükség van egy online rendszerre, amelybe fel lehet tölteni a termékeket, és amely utána fogadja a megrendeléseket. Azonban ez csak az egyik eleme az internetes értékesítésnek.

Egy webáruház akkor működik jól, akkor termel hasznot a tulajdonosának, ha online értékesítési stratégiára épül. Ha tudatosan tervezett, ha követi az iparági sajátosságokat, de figyel a webergonómiára és a vevői szokásokra. Ha a célpiac aktuális igényeinek kiszolgálásán túl, a jövőben új igényeket tud teremteni termékei iránt.

 

Hogyan kezdjünk neki a honlaptervezésnek?

Egy webáruház tervezése speciális ismereteket kíván. Ismerni kell azokat az internetes vásárlási szabályokat, melyeket a vevők támasztanak egy webshoppal szemben. Alkalmazni kell azokat az értékesítési elveket, amelyeket az online eladás megkíván. Valamint rendelkezni kell olyan marketing és stratégiai ismeretekkel, amelyek elérik a vásárlót és megkönnyítik a döntését. Mindezt vonzó formába kell önteni, hogy a vásárlás a lehető legtöbb esetben végbemenjen.

A webáruházak tervezését éppen ezért nem bízzuk a véletlenre. Minden esetben arra törekszünk, hogy a webáruház könnyen kezelhető, jól működtethető legyen mind a vásárló, mind a tulajdonosa számára. Az értékesítési stratégia, az online marketing minden általunk tervezett webáruházat meghatároz. Tudjuk, hogy egy webáruház működtetése kiemelt egy cég életében, hisz olyan eszköz, amely pénzt kell hogy hozzon a tulajdonosának.

Minden webshopot adminisztrációs felülettel készítünk el, így a termékek karbantartását cégünktől függetlenül is el tudja végezni.

 

Egy modern, átlátható webáruházat szerettünk volna, ami mégis kellően illeszkedik a kiadó vásárlóihoz. A végeredmény a kiadó minden területén pozitív hatást keltett, így kitűnő eredmény született. Jól felvázoltátok az utat, amin a megvalósításig végig kell közösen menni. És minden felmerülő problémának utánajártatok. Ezen felül a publikálás utáni fázisban is készségesen álltok rendelkezésre, ami megkönnyíti az indulással járó esetleges problémákat. Jó hangulatban telt a közös munka, örülünk, hogy titeket választottunk. Az elején féltem, hogy a kapcsolattartás nincs kellően lefektetve, így ez lesz a gyenge pontja a munkának, végül mégis ez lett az egyik legpozitívabb élményünk. Köszönjük.

Harmat Kiadó

 

Hogyan zajlik nálunk a honlaptervezés?
Ismerje meg a honlaptervezés folyamatát lépésről-lépésre!
Mennyibe kerül?
Nézze meg árainkat és kérjen ajánlatot konkrét tervezési feladatokra!

Dolgozzunk együtt!

Érdekli a közös munka lehetősége? Az induláshoz töltse ki
ajánlatkérő űrlapunkat, vagy tekintse meg árainkat!

Ajánlatkérés
'

Ajánlatkérés

Kezdjük el a közös projektet!

Az ajánlat pontosításához kérjük adja meg az alábbi adatokat.

Kapcsolati adatok
A tervezett projekt feladatai Marketing, stratégiai tervezés Arculattervezés Honlap, vagy webáruház tervezés Egyéb tervezés
A projekt rövid leírása
Ajánlatkérésre 1-2 munkanapon belül válaszolunk a megadott e-mail címre!
Ajánlatkérés