Kreatív Vonalak

amit tudunk

Márkaépítők vagyunk. Nem csupán tanácsadóként állunk ügyfeleink mellé, hanem kivitelezőként is. Abban segítünk, hogy vállalkozásodból valódi márka válhasson.

A márkaépítés nem csak a nagy, multicégek kiváltsága. Egy kisvállalkozás is ugyanúgy képes lehet rá, még ha nem is ugyanazokkal az eszközökkel rendelkezik. Számos kisvállalkozással dolgoztunk együtt az elmúlt 19 év során, így tapasztalatból tudjuk, hogy egy márka építését biztos alapokkal érdemes elkezdeni. Ennek az alapnak szerintünk három pillére van: stratégia, arculat és honlap.

Tévhit azt hinni, hogy mindenkivel meg kell ismertetnünk cégünket. Az a fontos, hogy a megfelelő emberekhez, a potenciális vevőkhöz juttassuk el a megfelelő üzenetünket. Ehhez azonban elengedhetetlen a jól átgondolt stratégia, melyet a profi céges arculat és honlap tervezésénél is mindvégig szem előtt tartunk.

Ne félj egyedivé válni! Építsük fel együtt céged márkáját!

Az évek során számos kisvállalattal dolgoztunk együtt, s hisszük, hogy márkájuk felépítésének három alappillére van: stratégia, arculat és honlap.
stratégia

stratégia

Márka akkor tud épülni, ha a vállalat mind kommunikációjában, mind tevékenységében hiteles és következetes. Ez az, ami megkülönböztetheti a konkurensektől, ami miatt egyszerre lehet izgalmasan vonzó és racionálisan jó választás.

márkaesszencia

Rendkívül meghatározó, hogy miként tudjuk megszólítani célközönségünket, vevőinket. Nem mindegy, mit üzenünk számukra, miért érdemes minket választaniuk. A márkaesszenciával tudatossá tesszük a cég bemutatkozását, képviselt értékeinek és stílusának meghatározásával.

tovább »

honlapstratégia

A honlapstratégia során arra keressük a választ, hogy milyen információkat, milyen gondolatmenetben és sorrendben kell átadunk a honlap látogatóinak ahhoz, hogy a leghatékonyabban ki tudjuk szolgálni igényeiket. Így nem csak a honlap használata lesz kézenfekvő a célcsoport számára, de a böngészési élményt is fokozhatjuk.

tovább »

marketing-
stratégia

A marketingstratégiai tervezés fázisban választjuk ki azokat az online és offline eszközöket, csatornákat melyek alkalmasak a célcsoporttal történő rendszeres kommunikációra, a márkaépítésre, a vevőszerzésre és megtartásra, vevői kötődés kialakítására és rajongóvá tételére.

tovább »
arculat

arculat

A profi vizuális megjelenés hozzásegíti a vállalkozásokat ahhoz, hogy kitűnhessenek a piacon és könnyebben megjegyezhetővé válhassanak. Egységes, tudatos, tevékenységhez illeszkedő megjelenéssel azt üzenheti a külvilág számára, hogy a cégnél szervezett, hozzáértő munka folyik.

logótervezés

A logó az arculat, a márka vizualitásának alapja. Definiálja annak stílusát, színeit, hangulatát és minőségét. A céges logónk az egész vizuális kommunikációnkra hatással lesz, ezért fontos, hogy az minőségi, egyedi és sallangoktól mentes legyen.

tovább »

céges arculat

A profi vizuális megjelenés azt segít kommunikálni, amit a céged valójában képvisel. Egy egyedi tervezésű szín- és formavilággal meghatározóvá válik, kitűnik a tömegből, ezáltal könnyebben azonosíthatóvá és megjegyezhetővé teszi a vállalatot.

tovább »

csomagolás tervezés

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani! Hiszen az emberek jelentős része a termékek csomagolása alapján hozza meg vásárlói döntését. Ezért is fontos, hogy termékünk csomagolása is tetszetős, minőségi legyen.

tovább »
honlap

honlap

Az online jelenét manapság már alapvető elvárás. Egy profin megtervezett honlap az egyik legfontosabb kommunikációs eszköze a cégeknek, hiszen ha tudatosan, a célközönség számára van felépítve, az értékesítés egyik legerősebb csatornájává válhat.

honlaptervezés

Weboldala ma már szinte minden cégnek van, de igazán jó honlapja csak nagyon keveseknek. Egy jó céges honlap átgondolt stratégiára épül, és kellően egyedi. Ezáltal megtöbbszörözheti a forgalmát, erősebbé teheti a márkát a piacon.

tovább »

webáruház tervezés

Egy webáruház akkor működik hatékonyan, ha értékesít, bevételt termel, valamint vásárlói közösséget épít a cég köré. Ehhez azonban már a tervezés során figyelembe kell venni az iparági sajátosságokat és a vevői szokásokat is.

tovább »

Shoprenter
egyedi grafika

A webáruház tervezésének is a stratégiai gondolkodás az első lépése. Sokszor nem elegendő, hogy van egy jól működő webáruházunk, tele vásárlást elősegítő funkciókkal, hiszen ez a versenytársaknak is lehet.

tovább »

We ügyfeleinkminket választottak

dolgozzunk együtt!

Érdekel a közös munka lehetősége? Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat vagy nézd meg további szolgáltatásainkat, tekintsd meg árainkat.

árajánlatot kérek »
<