Miért jó a brosúra, katalógus?
Az online eladások virágzása mellett sokan nem is gondolják, hogy egy nyomtatott brosúrának, katalógusnak még mindig van létjogosultsága a piacon. Pedig a ritkább, kézzel fogható anyagok ma is nagyobb figyelmet képesek kiharcolni maguknak. Egy profi, igényes, informatív termékkatalógus, brosúra megfelelően kiegészítheti az online értékesítési stratégiát is.
Amennyiben céged rendszeresen személyesen is értékesíti termékeit, szükségessé válhat olyan sales eszközök használata, melyek segítik az értékesítést, alátámasztják az értékesítő mondanivalóját, segítséget nyújtanak a cége megítélésében. Ezen sales eszköztár egyik legalapvetőbb eleme a céges brosúra vagy katalógus. Sok esetben ez az a felület, amelyen bemutathatjuk a céget, annak tevékenységét és fő értékeit.
Milyen brosúrát, katalógust tervezünk?
A hagyományostól eltérő, értékesítést segítő, marketing szemléletű anyagokat tervezzünk, amelyek egyszerre hatékonyak és szépek. A lehetséges vevő döntése előtt átlapoz, amely segítheti a döntésében, meggyőzheti arról, hogy céged a megfelelő választás a problémájára.
Fontos, hogy profi fotókkal dolgozzunk, és kellő mértékű személyességet vigyünk az anyagokba – még a legegyszerűbb termékkatalógusnak sem csupán a fő termékeket mutatjuk be. A fotókon érdemes szerepeltetni a célcsoport tagjait reprezentáló személyeket is. A termékeket élethelyzetekbe helyezzük, megmutatjuk használat közben is. Hiszen egy katalógusnak és brosúrának nem kell feltétlenül száraznak vagy unalmasnak lennie, sőt: szórakoztató és edukáló tartalmakkal is színesíthetjük.
Brosúra tervezését csak azon ügyfeleinknek vállalunk, akiknek az arculatát cégünk tervezi, vagy tervezte.