Kreatív Vonalak

névadás

Egy jól megválasztott márkanévvel egyedi és találó, ezért könnyen megjegyezhető és azonnal meg is különböztethet minket a piac hasonló szereplőitől.

Miért a névadás?

Sokszor nem gondoljuk végig, milyen meghatározó és mennyi mindent befolyásolhat egy márkanév. Pedig ha jól választjuk meg cégünk könnyen megjegyezhetővé válik, kifejezheti képviselt stílusunkat is, ha kellően egyedi, azonnal versenyelőnyt jelenthet.
Azonban jó márkanevet, ami nem sablonos, kliséktől mentes és tevékenységhez illeszkedő nehéz találni. Persze családnevünket, vagy az iparág általános, tevékenységét leíró kifejezéseit használva hamar célhoz érhetünk, de hosszú távon közel sem biztos, hogy ez lesz a legjobb megoldás számunkra. Tapasztalatunkkal és kreativitásunkkal segítünk abban, hogy megtaláljuk tevékenységed számára a legjobb márkanevet azért, hogy biztos alapokra épülhessen a márkád.

Milyen a jó márkanév?

A jó márkanév már hangzásával is kellemes asszociációkat kelt, könnyen kiejthető és lehetőség szerint rövid. A név könnyű kiejthetősége és rövidsége a kulturális különbségek miatt is fontos. Ha a márkával több országban szeretnénk terjeszkedni, oda kell figyelnünk arra is, hogy melyik nyelven mit jelent (vagy akár mit sugall) a név.

Hogyan csináljuk, mit tartalmaz?

A közösen meghatározott, a cég tevékenységét és értékeit jellemző kulcsszavakból, valamint az ezekhez kapcsolódó asszociációkból kiindulva egy nagy, kreatív csapatos (legalább 5 kollégával) ötletelést, brainstorming-ot tartunk. Itt egyetlen szabály van: nincsenek rossz ötletek. A kreatív folyamat végeredményeként pedig kiválasztunk 3 márkanév javaslatot, melyek biztosan szabadok a .hu-s domainekre vagy egyéb, az ügyfél által kiválasztott végződésű domainekre.

Arra törekszünk, hogy mind az 3 névnek jó hangzása legyen, egyedi legyen a piacon és illeszkedjen a cég tevékenységéhez.

 

Szlogenadás

Előfordul, hogy a név mellé egy jól csengő szlogenre is szükségünk van, mely magyarázza és támogatja a márkanevet, a tevékenységet.

Miért a szlogenadás?

A jó szlogen nem az ezerszer hallott frázisokat pufogtatja, nem közhelyes és nem semmitmondó. Beszélhet a cég profiljáról, kiemelheti a termék egy fontos tulajdonságát („Ronda és finom”), meghatározhatja a célközönséget („A mi autónk”) vagy tükrözheti a márka filozófiáját („Just do it!”). És persze mindeközben jól is kell, hogy hangozzon. Összességében: a legjobb szlogenek beégnek a célcsoport agyába. Azonban jó szlogent nem könnyű találni, kreativitás és tapasztalat szükséges hozzá.

Hogyan csináljuk, mit tartalmaz?

A szlogenadás folyamata hasonlít a névadáséhoz. Megkeressük azokat a kifejezéseket, amelyek körülírják a cég tevékenységét, értékeit, célcsoportját, hogy ezekből induljunk ki, majd a brainstorming során egymás után születnek az új, kreatív változatok. Miután a felmerült ötletekből kiválasztottuk az öt legjobbat, ellenőrizzük, hogy a konkurensek közül nem használja-e valaki az adott szlogent, vagy annak egy hasonló változatát.

stratégiai tervezési áraink

Honlapstratégia

A honlap szerkezetének és működésének marketingszempontú közös megtervezése

290.000 Ft + Áfa

Márkaesszencia

A márka küldetésének, vonzó üzenetének és sztorijának kidolgozása

290.000 Ft + Áfa

Marketing stratégia

Online és offline eszközök meghatározása, kiválasztása, melyek alkalmasak a célcsoporttal történő rendszeres kommunikációra

290.000 Ft + Áfa

Villám marketing konzultáció / Óradíjas tanácsadás

1-2 órás helyzetértékelő marketing tanácsadás

30.000 Ft + Áfa / óra

Facebook stratégia

Saját Facebook kommunikációs stílus kialakítása, témajavaslatok megalkotása, 5 db mintabejegyzés megírása, 1 órás oktatás a Facebook használatáról és hirdetések kezeléséről, hirdetési mix kialakítása

290.000 Ft + Áfa

Google Ads stratégia

Az Google Ads a Google saját fejlesztésű hirdetőrendszere, a stratégia során megvizsgáljuk a hirdetési lehetőségeket és elindítjuk az meghatározott hirdetéseket

290.000 Ft + Áfa

Névadás

Egy jól megválasztott márkanévvel egyedi és találó, ezért könnyen megjegyezhető és azonnal meg is különböztethet minket a piac hasonló szereplőitől.

300.000 Ft + Áfa

Szlogenadás

Előfordul, hogy a név mellé egy jól csengő szlogenre is szükségünk van, mely magyarázza és támogatja a márkanevet, a tevékenységet.

300.000 Ft + Áfa

Szövegírás

Marketing szövegírás honlaphoz, brosúrához (min. 5 - 10 óra)

15.000 Ft + Áfa / óra

Közös sikereinkeredményeink

Design Toplista

Design Toplista

3. helyezés az Apex Kreatív
Design Toplistán 2022, 2021

Év Honlapja

Év Honlapja

75x Év Honlapja díj
2007 - 2023 között

Marketing Diamond

Marketing Diamond

81x Marketing Diamond díj,
5x Év ügynöksége díj 2022-2019, 2017
Év Marketing Nagykövete 2018, 2016
Év Marketing Partnere 2017
Év leghatékonyabb tervezője 2016

Wolda

Wolda

27x Nemzetközi arculattervezési díj,
1x Arany, 5x Ezüst, 9x Bronz
és 12x Kiválósági díj
új arculat és redesign kategóriákban
2018 - 2023 között

Pakk csomagolásdizájn

Pakk csomagolásdizájn

7x Pakk csomagolásdizájn
díj, köztük az Év csomagolása
2015 fődíj

Üzleti Etikai Díj

Üzleti Etikai Díj

Üzleti Etikai Díj 2018 -
kisvállalat kategória
Eltökéltek vagyunk abban,
hogy korrektek maradjunk.

A szakmán innen és túlkreatív blog

#hír#márkastratégia

Megálmodtunk és megvalósítottunk valami egészen újat Debrecenben. Szerettünk volna egy olyan üzleti estet, ami célzottan az inspirációról szól. Ami elsősorban nem a...

tovább »
#arculattervezés#hír

A hazai szakmai díjakat évek óta nagyon fontos fokmérőként kezeljük. Ez az idén sem volt másképp, de ezúttal új terepen is szerettünk...

tovább »
#hír

Hatalmas megtiszteltetésként egy nagyon szűk üzleti körbe választottak be minket. Kisvállalkozás kategóriában a zsűri Üzleti Etikai díjra érdemesnek ítélte meg tevékenységünket, és...

tovább »

dolgozzunk együtt!

Érdekel a közös munka lehetősége? Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat vagy nézd meg további szolgáltatásainkat, tekintsd meg árainkat.

árajánlatot kérek »
<