Kreatív Vonalak

céges arculat

A profi vizuális megjelenés azt segít kommunikálni, amit a céged valójában képvisel. Egy egyedi tervezésű szín- és formavilággal meghatározóvá válik, kitűnik a tömegből, ezáltal könnyebben azonosíthatóvá és megjegyezhetővé teszi a vállalatot.

Miért van szükség céges arculatra?

Életünk során egyre több az olyan meghatározó vizuális élmény, ami döntéseinkre is hatással van.

Mivel a körülöttünk lévő világ 80%-át a látáson keresztül érzékeljük, ezért kiemelkedően fontos, hogy a célcsoportunkkal ne csupán a szó hagyományos értelmében véve „kommunikáljunk”, hanem éppúgy használjuk a „szem nyelvét”, a vizuális kommunikációt is. A cégek világában ez pedig nem más, mint az arculat.

Hogyan tervezünk arculatot?

Ahhoz, hogy célcsoportod és céged számára tökéletes arculat szülessen, fontos, hogy a tervezést stratégiai egyeztetés előzze meg. Az arculattervezés nálunk sosem ötletelésből, vagy vizuális brainstormingból áll. Minden esetben az iparág sajátosságaira építve, marketing szempontok figyelembevételével készítjük el a cég arculatát. Mivel nem ötletelésre építünk, ezért egyszerre egy tervezt, a szerintünk legjobb utat mutatjuk meg.

Milyen a jó arculat?

  • Hozzásegítheti a cégedet, hogy azt kommunikálhassa magáról, amit ténylegesen képvisel.
  • Könnyen beazonosíthatóvá, megjegyezhetővé és ajánlhatóvá válhat átala a céged.
  • Azt üzenheti a külvilágnak, hogy profi, szervezett munkát végeztek a cégnél.
  • Vizuálisan meghatározhatja magát a tömegben, kiemelkedhet az esetleges konkurensei közül.

Az arculattervezés lépései

Arculati megbeszélés

Az arculati munka megkezdése előtt szükséges egy megbeszélés, mely a cég alaptevékenységének, konkurenciájának, marketingjének megismerésére szolgál, mely alapján elkezdhető a konkrét tervezés. A megbeszélés során tisztázzuk az alapvető kérdéseket, mint például hogy milyen célcsoport számára készül az arculat, és mit akarunk vele kifejezni. A megbeszélés személyesen debreceni irodánkban, vagy skype-os egyeztetéssel is történhet a grafikus kollégákkal együttesen.

Látványterv elkészítése, véleményezése

Az előzetes megbeszélés alapján elkészítjük az arculati látványtervet. Általános munkamenetünk alapján egy látványtervet mutatunk, a lehetséges legjobb megoldással a fentiek alapján. Amennyiben a látványterv semmilyen szinten nem egyezik az elképzeléseivel, átbeszéljük ennek mi lehet az oka, milyen irányban célozzunk újra. Ezután teljesen új tervezettel állunk elő. Az alapárban ezt 1 alkalommal tesszük meg. Mivel nem ötletelésre építünk, ezért egyszerre nem mutatunk több tervet, mindig az előző kör tapasztalataira építve készítjük az újabb verziót.

A látványterv véglegesítés, adatellenőrzés

Az elfogadott tervet véglegesítjük, elkészítjük az arculat minden egyeztetett elemét. Az arculati elemeken ellenőrizzük az adatok pontosságát, és csak ezt követően adjuk át a formailag és tartalmilag is kész arculati tervet az ügyfélnek.

A terv nyomdai előkészítése

A látványterv elfogadását követően megkezdjük az arculati elemek nyomdai előkészítését, melyre a nyomdában történő sokszorosításnál van szükség. Az átadott anyag vektoros pdf, mellyel a nyomdai kivitelezés elvégezhető.

Az elkészült munka átadása digitális formában

A nyomdai véglegesítések befejezését követően a kész arculati elem tervek digitális formában (jellemzően nyomdai, vektoros pdf formátumban) lesznek elérhetőek, melyeket a megrendelőnek e-mailen vagy egyéb adathordozó eszköz segítségével adunk át.

arculattervezési áraink

Céges arculat tervezése

Kisarculati elemek (logó, névjegy, email aláírás) tervezése

290.000 Ft + Áfa

Logótervezés

Vektoros logó tervezése

250.000 Ft + Áfa

Csomagolástervezés

Termékcsomagolás koncepció tervezése

290.000 Ft + Áfa

Brosúra tervezés

12-16 oldalas brosúra grafikai tervezése

90.000 Ft + Áfától

Kabala tervezés

Kabalafigura grafikai tervezés

290.000 Ft + Áfa

Közös sikereinkeredményeink

Design Toplista

Design Toplista

3. helyezés az Apex Kreatív
Design Toplistán 2022, 2021

Év Honlapja

Év Honlapja

75x Év Honlapja díj
2007 - 2023 között

Marketing Diamond

Marketing Diamond

81x Marketing Diamond díj,
5x Év ügynöksége díj 2022-2019, 2017
Év Marketing Nagykövete 2018, 2016
Év Marketing Partnere 2017
Év leghatékonyabb tervezője 2016

Wolda

Wolda

27x Nemzetközi arculattervezési díj,
1x Arany, 5x Ezüst, 9x Bronz
és 12x Kiválósági díj
új arculat és redesign kategóriákban
2018 - 2023 között

Pakk csomagolásdizájn

Pakk csomagolásdizájn

7x Pakk csomagolásdizájn
díj, köztük az Év csomagolása
2015 fődíj

Üzleti Etikai Díj

Üzleti Etikai Díj

Üzleti Etikai Díj 2018 -
kisvállalat kategória
Eltökéltek vagyunk abban,
hogy korrektek maradjunk.

A szakmán innen és túlkreatív blog

#hír#márkastratégia

Megálmodtunk és megvalósítottunk valami egészen újat Debrecenben. Szerettünk volna egy olyan üzleti estet, ami célzottan az inspirációról szól. Ami elsősorban nem a...

tovább »
#arculattervezés#hír

A hazai szakmai díjakat évek óta nagyon fontos fokmérőként kezeljük. Ez az idén sem volt másképp, de ezúttal új terepen is szerettünk...

tovább »
#hír

Hatalmas megtiszteltetésként egy nagyon szűk üzleti körbe választottak be minket. Kisvállalkozás kategóriában a zsűri Üzleti Etikai díjra érdemesnek ítélte meg tevékenységünket, és...

tovább »

dolgozzunk együtt!

Érdekel a közös munka lehetősége? Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat vagy nézd meg további szolgáltatásainkat, tekintsd meg árainkat.

árajánlatot kérek »
<