Kreatív Vonalak

céges arculat

A profi vizuális megjelenés azt segít kommunikálni, amit a céged valójában képvisel. Egy egyedi tervezésű szín- és formavilággal meghatározóvá válik, kitűnik a tömegből, ezáltal könnyebben azonosíthatóvá és megjegyezhetővé teszi a vállalatot.

Miért van szükség céges arculatra?

Életünk során egyre több az olyan meghatározó vizuális élmény, ami döntéseinkre is hatással van.

Mivel a körülöttünk lévő világ 80%-át a látáson keresztül érzékeljük, ezért kiemelkedően fontos, hogy a célcsoportunkkal ne csupán a szó hagyományos értelmében véve „kommunikáljunk”, hanem éppúgy használjuk a „szem nyelvét”, a vizuális kommunikációt is. A cégek világában ez pedig nem más, mint az arculat.

Hogyan tervezünk arculatot?

Ahhoz, hogy célcsoportod és céged számára tökéletes arculat szülessen, fontos, hogy a tervezést stratégiai egyeztetés előzze meg. Az arculattervezés nálunk sosem ötletelésből, vagy vizuális brainstormingból áll. Minden esetben az iparág sajátosságaira építve, marketing szempontok figyelembevételével készítjük el a cég arculatát. Mivel nem ötletelésre építünk, ezért egyszerre egy tervezt, a szerintünk legjobb utat mutatjuk meg.

Milyen a jó arculat?

  • Hozzásegítheti a cégedet, hogy azt kommunikálhassa magáról, amit ténylegesen képvisel.
  • Könnyen beazonosíthatóvá, megjegyezhetővé és ajánlhatóvá válhat átala a céged.
  • Azt üzenheti a külvilágnak, hogy profi, szervezett munkát végeztek a cégnél.
  • Vizuálisan meghatározhatja magát a tömegben, kiemelkedhet az esetleges konkurensei közül.

Az arculattervezés lépései

Arculati megbeszélés

Az arculati munka megkezdése előtt szükséges egy megbeszélés, mely a cég alaptevékenységének, konkurenciájának, marketingjének megismerésére szolgál, mely alapján elkezdhető a konkrét tervezés. A megbeszélés során tisztázzuk az alapvető kérdéseket, mint például hogy milyen célcsoport számára készül az arculat, és mit akarunk vele kifejezni. A megbeszélés személyesen debreceni irodánkban, vagy skype-os egyeztetéssel is történhet a grafikus kollégákkal együttesen.

Látványterv elkészítése, véleményezése

Az előzetes megbeszélés alapján elkészítjük az arculati látványtervet. Általános munkamenetünk alapján egy látványtervet mutatunk, a lehetséges legjobb megoldással a fentiek alapján. Amennyiben a látványterv semmilyen szinten nem egyezik az elképzeléseivel, átbeszéljük ennek mi lehet az oka, milyen irányban célozzunk újra. Ezután teljesen új tervezettel állunk elő. Az alapárban ezt 1 alkalommal tesszük meg. Mivel nem ötletelésre építünk, ezért egyszerre nem mutatunk több tervet, mindig az előző kör tapasztalataira építve készítjük az újabb verziót.

A látványterv véglegesítés, adatellenőrzés

Az elfogadott tervet véglegesítjük, elkészítjük az arculat minden egyeztetett elemét. Az arculati elemeken ellenőrizzük az adatok pontosságát, és csak ezt követően adjuk át a formailag és tartalmilag is kész arculati tervet az ügyfélnek.

A terv nyomdai előkészítése

A látványterv elfogadását követően megkezdjük az arculati elemek nyomdai előkészítését, melyre a nyomdában történő sokszorosításnál van szükség. Az átadott anyag vektoros pdf, mellyel a nyomdai kivitelezés elvégezhető.

Az elkészült munka átadása digitális formában

A nyomdai véglegesítések befejezését követően a kész arculati elem tervek digitális formában (jellemzően nyomdai, vektoros pdf formátumban) lesznek elérhetőek, melyeket a megrendelőnek e-mailen vagy egyéb adathordozó eszköz segítségével adunk át.

arculattervezési áraink

Céges arculat tervezése

Kisarculati elemek (logó, névjegy, email aláírás) tervezése

350.000 Ft + Áfa

Logótervezés

Vektoros logó tervezése

270.000 Ft + Áfa

Csomagolástervezés

Termékcsomagolás koncepció tervezése

350.000 Ft + Áfa

Brosúra tervezés

12-16 oldalas brosúra grafikai tervezése

90.000 Ft + Áfától

Kabala tervezés

Kabalafigura grafikai tervezés

350.000 Ft + Áfa

Közös sikereinkeredményeink

Wolda

Wolda

32x Nemzetközi arculattervezési díj,
2x Arany, 5x Ezüst, 12x Bronz
és 13x Kiválósági díj
új arculat és redesign kategóriákban
2018 - 2024 között

Év Honlapja

Év Honlapja

81x Év Honlapja díj
2007 - 2024 között,
köztük egy Abszolút díj.

Marketing Diamond

Marketing Diamond

95x Marketing Diamond díj,
5x Év ügynöksége díj 2017, 2019-2022
Év Marketing Nagykövete 2018, 2016
Év leghatékonyabb tervezője 2016

Üzleti Etikai Díj

Üzleti Etikai Díj

Üzleti Etikai Díj 2018 -
kisvállalat kategória.
Hiszünk a korrekt
üzleti partnerségben.

Design Toplista

Design Toplista

Harmadikok voltunk a hazai
design toplistán 2021 és 2022-ben,
Negyedikek 2024-ben.

Pakk csomagolásdizájn

Pakk csomagolásdizájn

7x Pakk csomagolásdizájn
díj, köztük az Év csomagolása
2015 fődíj

A szakmán innen és túlkreatív blog

#hír#márkastratégia

Megálmodtunk és megvalósítottunk valami egészen újat Debrecenben. Szerettünk volna egy olyan üzleti estet, ami célzottan az inspirációról szól. Ami elsősorban nem a...

tovább »
#arculattervezés#hír

A hazai szakmai díjakat évek óta nagyon fontos fokmérőként kezeljük. Ez az idén sem volt másképp, de ezúttal új terepen is szerettünk...

tovább »
#hír

Hatalmas megtiszteltetésként egy nagyon szűk üzleti körbe választottak be minket. Kisvállalkozás kategóriában a zsűri Üzleti Etikai díjra érdemesnek ítélte meg tevékenységünket, és...

tovább »

dolgozzunk együtt!

Érdekel a közös munka lehetősége? Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat vagy nézd meg további szolgáltatásainkat, tekintsd meg árainkat.

árajánlatot kérek »
<