Miért a helyzetelemzés?
Azért, hogy a márkaépítés során ne “vaktában lövöldözzünk”, hanem tudatos alapokra, a vállalkozás múltját, jelenlegi helyzetét, jövőbeli elképzeléseinek ismeretében, a bizonytalansági faktorokat kiküszöbölve tudjunk tervezni.
Mit tartalmaz?
A stratégiai tervezés a cég alapvető kommunikációs és marketing kérdéseinek megválaszolásával kezdődik. A céges márkaszempontú helyzetelemzés az ügyfél helyzetét igyekszik felmérni abban a kommunikációs közegben ahová belépni készül, vagy ahol éppen van.
A szolgáltatás 3 alkalmas – egyenként 1,5-2 órás – egyeztetést, tanácsadást tartalmaz. A három alkalom során egyeztetünk a vállalkozás múltjáról, jelenéről és jövőképéről, marketing tevékenységéről, célcsoportról. Választ adunk arra, hogy miként érdemes célcsoportunkat megszólítani, hogyan érdemes kommunikálni velük, és arról is szó esik, hogy mi alapján hozzák meg döntésüket a vásárlók. Emellett 3-5 megjelölt konkurenst, példát elemzünk online jelenlétük, kommunikációjuk alapján. Végül pedig meghatározunk 5 olyan kulcstényezőt, amelyek mentén érdemes továbblépni. A helyzetelemzés alapfeltétele a további marketing szolgáltatásainknak.