A Lulaz luxus kategóriás levendulás termékei (szörpök és mézek) maximális odafigyeléssel és kézműves gonddal készülnek. A márkát olyan vásárlók számára kellett vonzóvá tennünk, akik a különleges, prémium termékeket keresik és szívesen áldoznak ezekre az átlagosnál magasabb összeget is. A Lulaznak így arculatot, csomagolást és honlapot terveztünk.
Ezt az életérzést a divat világa által ihletett minimalista, prémium hatást keltő stílussal igyekeztünk megfogalmazni vizuálisan. A logóban két összefonódó L betű található, mely a Luxus és a Levendula együttállását, együvé tartozását, valamint a kézműves odafigyelést jeleníti meg az arculatban.
A levendula szörpök mindössze néhány kiváló, prémium minőségű összetevőből készülnek, a legnagyobb odafigyeléssel és tisztasággal. Ezt a jellemzőt a csomagolásokon sallangmentes, lényegre törő dizájnnal fogtuk meg. Exkluzív díszdobozos csomagban is elérhetők a termékek, így ajándékként is magas értéket képviselnek.
A honlapot egyszerű, letisztult, minimalista megjelenés jellemzi, egy csipet extrával, prémium érzettel megspékelve. Az oldal design-ja a mai trendeknek megfelelő, nagy vizuális elemekkel jelenik meg, a márkára és termékekre jellemző luxus érzetet átadva. Egy dinamikus parallax hatású fejlécképet terveztünk a főoldalra, amivel a termékek tisztaságát és egyszerűséget kívántuk hangsúlyozni.