Viola Judit, alapító 20 éves szakmai tapasztalatával döntött saját fürdőruhamárkája, a Seachili létrehozása mellett. Célja olyan darabok készítése, amelyeket viselve azok a nők is jól érezhetik magukat, akik nem feltétlenül konfekcióméretet hordanak. A lényeg, hogy aki a Seachilit választja, az magabiztosabbnak érezhesse magát. Kiemelt szívügye a “pink ribbon” névű kollekció, amely darabjait az emlődaganatot leküzdő, mellprotézist használó nők tudnak bátran viselni.
A márka az európai piac meghódítására készül, így egy nemzetközi vizeken is helytálló, trendi arculat és weboldal készült, egyedi, bohém vizuális elemekkel, melynek fókuszában a márka küldetése és a hangulatos termékképek állnak. Az alsók és felsők külön vásárolhatók meg, így a honoldalon helyet kapott egy „termék-mixer”, amely segítségével a vásárló össze tudja párosítani a kollekció alsóit és felsőit, így valóban láthatja, hogyan mutatnak együtt. A hitelesség fokozása érdekében a főoldalon Instagram vélemények is helyet kaptak fotókkal.