A Sómanó sófelhő-terápia gyerekek számára kínál természetes légúti segítséget játékos, oldott környezetben. A márka arculatának megújításakor célunk az volt, hogy a Sómanó figuráját szerethetőbbé, barátságosabbá és még inkább gyerekbaráttá tegyük. Hiszen az első benyomás már a vizuális élménnyel kezdődik.
A Sómanó karakter mostantól élénkebb, játékosabb rajzstílusban jelenik meg, kék hajával, nagy fülével és szertelen mosolyával azonnal elnyeri a gyerekek (és szülők) szimpátiáját. A vizuális megújulás nem csupán az illusztrációt érinti, hanem a teljes márkamegjelenést: a kisarculati elemektől a várótermi grafikákon át egészen a plakátokig minden felületen egy letisztult, de karakteres és vidám világ fogadja a látogatót.
A frissített arculat színvilága a korábbi kék árnyalataira épít, de kontrasztosabb, bátrabb kombinációkkal és nagyobb felületeken jelenik meg. A tipográfiában is megjelenik a játékosság: külön hangsúlyt kap a „be van sózva” szlogen, ami egyszerre humoros és jól emlékezetes. A Sómanó így nemcsak vizuálisan válik egységes és barátságos márkává, hanem érzelmileg is könnyebben kapcsolódik a célcsoporthoz.