Esettanulmány

Sokféleképpen meg lehet közelíteni, milyen egy jó honlap. Ahány szakma érinti ezt a területet, mindnek megvan a maga elképzelése róla. Van aki elbagatellizálja a kérdést, és egy tervezetlen koncepcióval akar sikereket elérni, de ugyanúgy jellemző, hogy a komplexitása miatt túlbonyolítják a dolgot.

Valójában egy honlap egy eszköz, valaminek az elérésére. Rengeteg szempontot kell figyelembe venni hozzá, de ez nem látszódhat meg rajta. Mint ahogy egy regényen sem szabad éreznünk, hogy nehéz volt-e megírni. A végeredménynek egyértelműnek kell lennie és harmonikusnak. Mintha magától értetődő lenne, hogy így kellett csinálni.

Az egyik legszemléletesebb példája ennek az Aranykanál ebédkiszállítónak tervezett honlapunk, mely az Év Honlapja lett Vendéglátás kategóriában a Magyar Marketing Szövetség pályázatán. Ha megnézitek ezt az oldalt, lehet meglepődtök. Sokan azt várnák, hogy az Év Honlapja rendkívül látványos, meghökkentő, vagy tele van mindenféle funkcióval és tartalommal. Pedig az ilyeneket egyáltalán nem biztos, hogy szeretnék a potenciális vevők. Ezt egy jó tervező tudja, és a díj bizonyítja, hogy a szakmai zsűri is tudta.

Egy ebédkiszállítónak a legfontosabb, hogy szeressék az emberek az oldalát használni, könnyen eligazodjanak rajta, szívesen rendeljenek onnan, és rendszeresen térjenek vissza. Hogy miként teljesít ebben az új Aranykanál honlap? A havi látogatottsága az oldalnak megháromszorozódott a korábbi átlagos látogatószámhoz képest. Sok régi vendég tért vissza hozzájuk, és számos új helyről is rendelnek azóta. A havi átlagos rendelésszám pedig a hétszeresére nőtt. Ki az aki elfogadna egy ilyen növekedést a cége online forgalmában?

Ugyanaz a cég, ugyanaz a szolgáltatás. Ennyit jelent egy sokkal tudatosabban megtervezett honlap.

A tervezett márka projekt adatlapja    www.aranykanal.hu