A hazai szakmai díjakat évek óta nagyon fontos fokmérőként kezeljük. Ez az idén sem volt másképp, de ezúttal új terepen is szerettünk volna megmérettetni. Ezért beneveztük négy munkánkat a WOLDA – Worldwide Logo Design Awardra. Ez egy régebben alapított arculattervezési díj nemzetközi zsűrivel, amit rövid szünet után az elmúlt évben New Yorkban élesztettek fel és rögtön nagy figyelmet kapott, 39 országból neveztek rá logókat.

Idén Tokióban bírálták el a beérkezett pályázatokat, amik több kontinensről, immár 46 különböző országból érkeztek. Nagy örömmel értesültünk róla, hogy a zsűri két munkánkat is “Award of Excellence”-el, vagyis minőségi díjjal értékelte.

Az arculatok tervezői a díjakkal. A képen: Szilágyi József és Molnár Boglárka

 

Az egyik értékelt pályázatunk az iDrinks logója lett (idrinks.hu), aminél a névből eredő betűkből építettünk egy grafikai csavart. A másik pedig a Good Spirit Bar arculata, amely már hazai szinten is számos elismerést szerzett (például nálunk is olvashattátok már, hogy nyert Marketing Gyémántot, Év honlapját, MagyarországON turisztikai díjat is) és ezúttal a nemzetközi zsűri elismerését is kivívta. Olyannyira, hogy ezt az arculatot a 2019-es trendek kiadványukba is beválogatták. Nem rossz érzés, hogy ezek szerint nem csak ismerjük, hanem alakítjuk is a trendeket.

A győztesek logó kategóriában: https://wolda.org/en/9th-wolda-list-of-winners-category-1-logo-new/

A győztesek arculat kategóriában: https://wolda.org/en/9th-wolda-list-of-winners-category-3-identity/

A 2019-es trendek kiadvány: https://wolda.org/en/9th-wolda-trends-2019/

 

A nyertes pályamunkák képekben: