Miért ne lehetne egy gimnázium egy menő márka? Miért ne építhetne friss arculatot egy oktatási intézmény? A Debreceni Ady Endre Gimnázium egy művészeti iskola, mely szakít az unalmas iskolai kommunikációval. Saját brandet épít, mely egyszerre vagány, vicces és megszólítja a diákjait. Célja, hogy kifejezze, milyen Adysnak lenni.
Éppen ezért egy fiatalos, szerethető, bevállalós irányt terveztünk. Mivel az iskolát rendszerint Ady-ként említik, így az arculat magja a logotípia lett, melyben a 3 betű különböző stílusú lett, egyszerre jelenítve meg a múltat, a jelent és a jövőt. Az „A” a jövő, mely digitális formát kapott. A „D” modern betűjével a jelent, a carpe diem hangulatát idézi meg. A klasszikus, talpas „Y” pedig a tradicionális értékekre utal. Mindez a kavalkád reflektál az iskola sokszínűségére is. Az arculatban már felbukkan a névadó költő is (mémként szólítva meg a fiatalokat) és megjelennek az élénk színek is, melyek trendivé, sokszínűvé teszik a márkát.