A dropshipping rendszer magyarországi úttörői egy patikamérlegen kimunkált logisztikai gépezetet álmodtak meg. Mivel a szolgáltatás meglehetősen újdonságnak számít a hazai piacon, így már az arculattal is szerettünk volna eltérni a sztenderd megoldásoktól. A márkával játékosságot, emberközeliséget akartunk sugározni, hogy ne egy személytelen tech cég benyomását keltsük. A vidámságot a névből eredő cica embléma adja, amely ráadásul doboz formájú is, összekötve ezzel a szolgáltatási területet és a márkanevet.
Olyan szimbólumot igyekeztünk létrehozni, ami barátságos és kellően egyszerű ahhoz, hogy könnyen megjegyezhető legyen általa a márka. A felirat teljesen egyedi, ahol a szerethető kisbetűk kivágásai szögletesek lettek. Ettől vált igazán karakteressé, megteremtve a kapcsolatot az emblémával.
A Dropcat a teljes arculata követi ezt az intenzív, játékos, humoros megjelenést. Így válhat a márka egyszerre barátságossá és figyelemfelkeltővé.