A harmadik generációs családi vállalkozás kiváló minőségű natúr gyógynövényeket kínál a Cserhát varázslatos, érintetlen dombvidékéről. Tavaly új termékcsalád megalkotásába fogtak, melyet a magyar és német vásárlóknak kínálnak.
Az új márkát GreenPulse névre kereszteltük.
A márka célcsoportja a környezettudatos – elsősorban – családok, egészségtudatosan élők, akik akár preventív célból fogyasztják a gyógynövényeket. Fontos volt, hogy olyan végeredmény szülessen, amely segíti, hogy a terméket érzelmi és racionális érvek mentén is szívesen válasszák a vásárlók.
A kialakításakor ezért fiatalos stílusú, egyedi karakterű, magas minőséget közvetítő, egyben egyszerű, szerethető és a természetközeliségre, a natúr hangulatra rímelő csomagolás megalkotásában gondolkoztunk. Olyan csomagolást választottunk, amelyben maga a termék jól látható, ezzel is a minőséget és a megbízhatóságot sugallva. A kiválasztáskor fontos szempont volt, hogy többször használható, visszatölthető legyen, különösen figyelve a környezettudatos felhasználásra.
A designban a természetközeliséget a címke alapanyagaként használt natúr papír és színvilág adja. A termékcsalád tagjait a hangsúlyosan megjelenő növény grafikával különböztetjük meg.
A csomagolás további különlegessége a zárjegy, mely a magas minőségre asszociálva egészíti ki azt. Lezáró funkciója miatt érintetlenséget, hófehér színe miatt tisztaságot sugall, emellett kiemelt felületet biztosít a minimalista, karakteres logónak is.