Az Illa alkoholos csokoládékat leginkább a következő szavakkal lehet jellemezni: Magyarország egyedülálló italai csokoládé burokban. A bonbonok megalkotásának célja, hogy a hungarikum pálinkákat és híres magyar borokat felhasználva olyan édesség szülessen, mely hazánkra jellemző és utánozhatatlan ízvilággal rendelkezik. A prémium minőségű bonbonok olyan neves magyar borokat és pálinkákat rejtenek, mint az Oremus, Gere, Gutman, Zsindelyes, Bestillo és Panyolai.
A kézzel készült, tartósítószermentes csokoládék 7-féle ízesítésben kaphatók. A sorozatot kiegészíti egy exkluzív válogatás, mely a hét bonbon mindegyikét tartalmazza, a legnépszerűbb házasítások pedig forró csoki formájában is elérhetők.
Az Illa csokoládék célcsoportja a minőségi termékeket kereső, szerető és értő közönség, akik a termékeket elsősorban ajándékba vásárolják, így a csomagolás kialakítása során fontos volt, hogy önmagában, ajándékként is megállja a helyét. A termék vinotékákban, gourmet üzletekben kapható, így megjelenésében illeszkednie kell az exkluzív környezethez.
A csomagolás tervezésekor a legfontosabb szempont a prémium hatás megteremtése, valamint annak egyértelmű jelzése, hogy a termék alkoholt rejt, így a grafikában is megjelenik az alkohol és a csokoládé házasítása. A bonbonok mindegyike külön színkódot kapott, így minden termék csomagolása más, ám mégis egységet tükröz. Ezt egészíti ki a Válogatás csomagolása, mely követi a grafika egységét, ám exkluzívabb formában jelenik meg.
Feladatunk az Illa csokoládé arculatának újragondolása, a csomagolások teljes újratervezése volt.