A ruhák sokkal többek a számunkra, mint funkcionális tárgyak. A jól megválasztott darabokat büszkén viseljük, jobban érezzük magunkat bennük, a világ szebb lesz kicsit tőlük. A Jemmánál azokat a ruhadarabokat teszik újra elérhetővé és szerethetővé, amik már megjártak egy ruhásszekrényt, ám most új tulajdonosukat keresik. Hogy nagyszerű darabokkal bővíthessük a ruhatárunk és mégsem érzi meg a pénztárcánk, és a bolygónk sem. Az arculat kialakításban is ez a gondolat volt az első. Egy szerethető, emberi megoldást terveztünk, amellyel tud azonosulni a célcsoport. A logó kis és nagybetűs váltakozása is a termékek sokszínűségére utal, az „e” betű kézi hatása pedig a személyességet jeleníti meg a logóban.
Az arculat központi elemét a zöld szín és az egyedi illusztráció adja. A zöld utal a ruhák körforgására, a környezetvédelemre, az illusztráció pedig vidámmá, szerethetővé varázsolja a megjelenést. A szlogen (Szeresd újra) is ezt erősíti: szeress bele bátran egy Jemma ruhadarabba és élvezd az életedet!