A Party Miiix fagyasztott készétel termékcsalád a Marnevall Kft. legújabb termék innovációja 3 típusú mix terméket foglal magába: Pulykafalatok, Csirkemell falatok, Sajtfalatok.
A fejlesztést piackutatás, márkastratégiai felismerés, termékpozicionálási tudatosság előzte meg. A célcsoport a 18-45 éves korosztály, akik nem a mindennapos étkezéshez, hanem összejövetelek alkalmával választják a Party Miiix-et. Célunk, hogy új fogyasztókat nyerhessünk meg, melyhez az szükséges, hogy olyat mutassunk a piacnak, amivel korábban nem találkozott. A beltartalmon túl ezt a célt szolgálja a termék egyedi csomagolása is.
Így a csomagolást tekintve innovatív, a fagyasztott termékekre nem jellemző, formabontó megjelenést terveztünk. A szokásostól eltérőn a terméket „sablon fólia” helyett feltűnő dobozban helyeztük el, azért is, hogy környezetbarátabb csomagolást használhassunk.
A doboz fordított, levágott gúla alakzat. Formájának meghatározásakor figyelembe vettük a hűtők fagyasztóinak magasságát, a könnyű hozzáférhetőséget, praktikusságot.
A doboz összhangban a márkanévvel feltűnő és gondosan választott színkombinációkkal, tekintetet vonzó grafikával készült, az iparágban szokatlan, rajzolt, könnyed, vicces figurákat és feliratokat alkalmazva, visszatükrözve a pozicionálásból is fakadó könnyed hangulatot, humorosan tálalva a fogyasztó felé a termékeket, terméktípusokat. A koncepció gerincét grafikában és a feliratok tekintetében is a humor adja, így adva lehetőséget a love-brand kialakítására.