Kreatív Vonalak

csomagolás tervezés

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani! Hiszen az emberek jelentős része a termékek csomagolása alapján hozza meg vásárlói döntését. Ezért is fontos, hogy termékünk csomagolása is tetszetős, minőségi legyen.

Miért a csomagolás tervezés?

A profi csomagolás nem garantálja a legjobb minőséget – viszont hiába minőségi egy termék, ha a külseje nem ezt tükrözi, nem képes átütő sikert elérni a piacon.

A termékcsomagolások tervezése a grafikai munka egyik különleges terepe. Egy-egy termék kinézetének elkészítése összetett és felelősségteljes munka. Ha egy termék csomagolása profi tervezés eredményeképp megújul, izgalmasabbá válik, akár többszörös forgalmat is képes produkálni.

Hogyan tervezünk?

Ahhoz, hogy a mi termékünk legyen a megfelelő választás, fontos, hogy kitűnjünk a konkurensek közül, hogy mást és másképp kommunikáljunk – vizuálisan is. Ezért minden általunk tervezett csomagolás esetében arra törekszünk, hogy egyedi, izgalmas és hatékony formavilágot biztosítsunk. Vagyis, hogy maradéktalanul megfeleljen az adott célpiac lehetséges igényeinek és tökéletesen illeszkedjen a cég márkastratégiájába. Hisszük, hogy egy jó termék, jó stratégiával, jó designnal kiemelkedő lehet a saját piacán.

Nem ötletelésre építünk. A közösen meghatározott marketingcéloknak megfelelő, az általunk szakmailag legjobb megoldásnak tartott koncepciót dolgozzuk ki és mutatjuk be. Amennyiben a terv nem megfelelő, egy új irányvonalat tervezünk meg az első kör tanulságaira építkezve.

Mit tartalmaz a csomagolás tervezés?

A csomagolástervezés három elemből tevődik össze: koncepciótervezés, formátum mutáció tervezés, termékimplementálás.

A koncepciótervezés során megtervezzük hogyan nézzen ki a csomagolás az adott csomagolóanyagon, hová kerüljenek az egyes blokkok (terméknév, szöveg, grafikai elemek), ennek keretében alakítjuk ki a grafikai koncepciót a csomagolásra. A tervezési munka során megalkotjuk a stílust, a tipográfiai megoldásokat és a termékcsomagolás hangulatát.

Amennyiben a termékkínálat többféle kiszerelésben elérhető (pl. egyszerre található a termékcsaládban zacskós és vödrös kiszerelés), akkor szükség van formátum mutáció tervezésre is, mely ugyanazt a koncepciót tervezi át különböző formátumokra. Erre azért van szükség, mert az eltérő formátumú termékcsomagolások egészen különböző arányú és tulajdonságú kialakítással rendelkezhetnek, így a koncepciót külön-külön kell ezekre illeszteni.

Ha a termékcsalád csak egyféle formátumban elérhető, akkor ezt a tételt a koncepció tartalmazza. Az azonos formátumú, de más űrtartalmú csomagolások egy formátumnak tekintendők (pl. azonos felépítésű zacskók, más-más súllyal).

Az implementálás a koncepcióban megtervezett grafikai ötlet átültetése a konkrét termék csomagolására már a konkrét névvel, szövegekkel, pontos méretekkel, nyomdai előkészítéssel. A három feladat nem azonos, a csomagolástervezésre adott árajánlatunkban külön tételként szerepel.

A nyomdai véglegesítéshez nyomdai stanc szükséges, melyet a megrendelő biztosít. A csomagolásra vonatkozó törvényi előírásokat és információkat (kötelező elemek, betűméretek, stb.) a megrendelő biztosítja és ellenőrzi.

 

arculattervezési áraink

Céges arculat tervezése

Kisarculati elemek (logó, névjegy, email aláírás) tervezése

290.000 Ft + Áfa

Logótervezés

Vektoros logó tervezése

250.000 Ft + Áfa

Csomagolástervezés

Termékcsomagolás koncepció tervezése

290.000 Ft + Áfa

Brosúra tervezés

12-16 oldalas brosúra grafikai tervezése

90.000 Ft + Áfától

Kabala tervezés

Kabalafigura grafikai tervezés

290.000 Ft + Áfa

Közös sikereinkeredményeink

Design Toplista

Design Toplista

3. helyezés az Apex Kreatív
Design Toplistán 2022, 2021

Év Honlapja

Év Honlapja

75x Év Honlapja díj
2007 - 2023 között

Marketing Diamond

Marketing Diamond

81x Marketing Diamond díj,
5x Év ügynöksége díj 2022-2019, 2017
Év Marketing Nagykövete 2018, 2016
Év Marketing Partnere 2017
Év leghatékonyabb tervezője 2016

Wolda

Wolda

27x Nemzetközi arculattervezési díj,
1x Arany, 5x Ezüst, 9x Bronz
és 12x Kiválósági díj
új arculat és redesign kategóriákban
2018 - 2023 között

Pakk csomagolásdizájn

Pakk csomagolásdizájn

7x Pakk csomagolásdizájn
díj, köztük az Év csomagolása
2015 fődíj

Üzleti Etikai Díj

Üzleti Etikai Díj

Üzleti Etikai Díj 2018 -
kisvállalat kategória
Eltökéltek vagyunk abban,
hogy korrektek maradjunk.

A szakmán innen és túlkreatív blog

#hír#márkastratégia

Megálmodtunk és megvalósítottunk valami egészen újat Debrecenben. Szerettünk volna egy olyan üzleti estet, ami célzottan az inspirációról szól. Ami elsősorban nem a...

tovább »
#arculattervezés#hír

A hazai szakmai díjakat évek óta nagyon fontos fokmérőként kezeljük. Ez az idén sem volt másképp, de ezúttal új terepen is szerettünk...

tovább »
#hír

Hatalmas megtiszteltetésként egy nagyon szűk üzleti körbe választottak be minket. Kisvállalkozás kategóriában a zsűri Üzleti Etikai díjra érdemesnek ítélte meg tevékenységünket, és...

tovább »

dolgozzunk együtt!

Érdekel a közös munka lehetősége? Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat vagy nézd meg további szolgáltatásainkat, tekintsd meg árainkat.

árajánlatot kérek »
<