Miért a kabala tervezés?
Egy jól megalkotott kabala támogatja az arculatot, a vizuális megjelenést. Az összképet jellegzetessé teszi, ezáltal maximálisan segíti a márka könnyű megjegyezhetőségét, azonosíthatóságát és segít a vásárlói kötődés kialakulásában.
A vásárlói döntést is segítheti egy jó kabala
Célközönségünk 30%-a néhány pillanat alatt eldönti, akar-e tőlünk vásárolni, minket fog-e választani vagy sem. Mi alapján hozza meg ezt a döntést? A cég megjelenés, a márka vizuális kommunikációja alapján. Ma már valóban nem elég csak jónak lenni, annak is kell látszani az üzleti életben is.
Hogyan tervezünk kabalát?
Ahhoz, hogy célcsoportod és céged számára tökéletes kabala szülessen, fontos, hogy a tervezést stratégiai egyeztetés előzze meg. A kabalatervezés nálunk sosem ötletelésből, vagy vizuális brainstormingból áll. Minden esetben az iparág sajátosságaira építve, marketing szempontok és az arculat figyelembevételével készítjük el a cég kabaláját. Mivel nem ötletelésre építünk, ezért egyszerre egy tervezt, a szerintünk legjobb utat mutatjuk meg, melyet ha nem felel meg az elképzeléseknek, egyszer módosítunk.
Az illusztrációs stílus megválasztásakor figyelembe vettük a nemzetközi trendeket. Jellemzően előremutató, trendi, letisztult irányt szerettünk felvenni a tervezés során. A stílus tekintetében egyedi és az iparágban kevésbé jellemző, ezáltal nem elhasznált, klisés megoldás mellett szeretjük letenni a voksunkat.
Kabala tervezését csak azon ügyeleinknek vállalunk, akiknek az arculatát cégünk tervezi, vagy tervezte.