Miért a márkaesszencia?
Segítünk az érzelmi alapú küldetésednek, és márkád racionális érveinek a megfogalmazásában. Cél, hogy minél inkább kerüljük az unalmas, közhelyes sémákat, és az átlátszó nagyotmondásokat.
Mit tartalmaz?
A szolgáltatás 3 alkalmas – egyenként 1,5-2 órás – egyeztetést, tanácsadást tartalmaz.
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy valamelyik márkaépítésben megszokott megközelítéssel megtaláljuk, miben más a márkád, miben teremtesz megkülönböztethető értéket a piacod számára, miben különbözöl a konkurenseitől. Amennyiben a résztvevők nyitottak rá, kitérünk a márka által képviselt ügyre (MIÉRT létezik a márkád, miért jó ez a világnak), és hogy miként formálható ez inspiráló küldetéssé. Valamint ha lehetőség van rá, akkor a pozicionálásra (miben a legjobb a cég a területén).