Van egy nagyon izgalmas következménye annak, hogy immár 15 éve kisvállalkozókkal dolgozunk. Nap, mint nap látunk olyan embereket, akik az álmaikat valósítják meg és olyanokat is, akik tehetetlenül sodródnak.
Rendkívül tanulságos látni, hogy valaki akár nulláról indulva, minden nehezítő körülmény ellenére egyre sikeresebb, míg másoknak bár minden lehetőségük adott, mégsem tudnak túllépni a saját maguk által teremtett gondolkodásbeli korlátokon. Szerencsések vagyunk, hogy mindezt testközelből láthatjuk és minden egyes példából tanulhatunk. Mert nagyon sokat tanulunk belőle.
Az elmúlt években ezért kezdett ügyvezetőnk, Barna beszélni előadásaiban arról, hogy az igazi sikerhez személyiségfejlődés szükséges. Jó képességek és nagy tudás kell ahhoz, hogy egy vállalkozó mondjuk nulláról építsen fel (etikusan) egy milliárdos forgalmú céget. De ennél is lenyűgözőbb, ami a személyiségében, a hozzáállásában végbemegy eközben. Ahogy napról napra nő fel a feladathoz és az egyre nagyobb kihívásokhoz.
Amikor lehetőséget kaptunk arra, hogy a TEDxDebrecen színpadán a márkaépítésről beszéljünk, ezúttal nem a stratégiáról, az arculatról vagy az internetes jelenlétről beszélt Barna, hanem a hiteles márkaépítés alapjáról: A vállalkozó személyiségének pilléreiről.
Részletek a TedX honlapján: https://tedxdebrecen.com/speakers/nagy_barna/