Az Acusticus Halláscentrum megalapításával a betegek életminőségének javítását tűzték ki célul Nagy Katalin ügyvezető és audiológus 2003-ban. Kollégáival nap mint nap azért tesznek, hogy pácienseiknek kinyissák a világot egy teljesebb élet reményében. Az egyik legfontosabb számukra, hogy a hozzájuk betérők átlagon felüli szakértelemben és odafigyelésben részesüljenek. Komplett szolgáltatáspalettával már 8 rendelőben várják a hallásproblémákkal küzdő betegeket.
Az arculat megalkotásával elsődleges célunk az volt, hogy olyan pozitív asszociációkat keltő összkép szülessen, mely emberközelivé és barátságossá teszi a márka vizualitását, emellett pedig professzionális „szaküzlet jelleget és szakorvosi szolgáltató hangulatot nyújt. A modern összkép és a tudás szimbolizálása elérése érdekében egy friss lila színt választottunk. A szimbólumban a páciensekre és a hallásra fókuszálva alakítottuk ki, kiegészítve egy letisztult tipográfiával.