A Delion gyógynövény teák gondolata akkor született meg, mikor Kiss László alapítónál cukorbetegséget diagnosztizáltak. Családja mindig is természetközeli életet élt, nagyszülei saját maguk által szedett gyógynövényekkel kúrálták magukat. László ezekhez a régi családi receptekhez nyúlt vissza, aminek köszönhetően hamarosan el is hagyhatta az injekciókat. A környezetük is nagyon kíváncsi lett ezekre a teákra, innen nőtte ki magát a vállalkozás.
A feladatunk a márka megalkotása volt, így a stratégiai tervezésben, név- és szlogenadásban, arculattervezésben, csomagolás tervezésben és honlapkészítésben voltunk Lászlóék segítségére. A Delion nevet kapta a keresztségben és egy természetességre utaló modern arculatot és csomagolást. A honlapnál fontos szempont volt a családi vállalkozás személyességének átadása, amihez saját fotózást szerveztünk. László egy igazi természetjáró kalandor, a „magyar Indiana Jones”, szerettük volna ezt megmutatni. A termékek csomagolására letisztult, természetközeli, modern irányt válaszottunk, egyedi madárillusztációkra épülnek. Az oldalon edukálás is helyet kap, a termékadatlapok és a blogbejegyzések révén.