A Sybell csapata azt tűzte ki célul, hogy megváltoztatja a tárhely és egyéb informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatban kialakult negatív képet a kisvállalkozói körben. Az alapító Szilvágyi Ferenc korábban informatikai szakemberként megtapasztalta, mennyi problémát okozhat egy megbízhatatlan hosting szolgáltató, és annyira meg szerette volna oldani ezt a kérdést, hogy maga állt ennek a küldetésnek az élére.
A közös munkánk során két fontos célra koncentráltunk. Egyrészt egyszerűsítenünk kellett a nagyon összetett, szakmailag nehéz és sok mondanivalót, másrészt megjegyezhető stílust vinnünk egy olyan iparágba, ahol jellemzően mindenki szürke. Ehhez három honlap tartalmát vontuk össze egy új márkanév alatt, melyhez mai trendhez illeszkedő arculatot, illusztrációkat, egy szuperhősös koncepciót dolgoztunk ki. A honlapon minden menü alatt külön szuperhős segít eligazodni, és minden aloldalon átlátható, letisztult és könnyen emészhető blokkokra törekedtünk. A honlapon szerepet kap a személyesség, és a piac edukálása is.