Miért a Facebook stratégia?
Facebook oldalt könnyű létrehozni, valós, aktivitást kiváltó tartalmat azonban annál nehezebb készíteni. Csak nagyon kevesen tudják hatékonyan megszólítani célcsoportjukat, közösséget pedig még ennél is kevesebben tudnak építeni. Hiszen egy vállalkozás akkor tud márkaként viselkedni, ha kommunikációjában hiteles és következetes, ehhez pedig a Facebook nagy segítségére lehet.
Mit tartalmaz?
A márkára szabott Facebook stratégiát egy alkalommal mutatjuk be a partnercégnek. Ezt megelőzően a háttérben 5 mintaposzton keresztül kidolgozzunk a kommunikációs stílust, és a poszttémák kiválasztásához is készítünk egy mankót. Emellett a jól működő tartalmakról és mechanizmusokról is szót ejtünk. Beszélünk a javasolt kommunikációról, a saját tartalmak és a személyesség fontosságáról, arról, hogy mire érdemes figyelni a posztok írásánál, milyen rendszerességgel érdemes posztolni. Olyan gyakorlati folyamatokba is bevezetjük a partnereket, amelyek elengedhetetlenek az oldal üzemeltetéséhez. Végül pedig azt is eláruljuk, hogy miként lesz ezekből Facebook-stratégia.
A Facebook stratégiai szolgáltatásunk előfeltétele a Céges helyzetelemzés.