Miért a marketingstratégia?
Minden cégnél kulcsfontosságú, hogy kellő mennyiségű ügyfele legyen, ezért sem mindegy, hogy milyen eszközökkel és mennyire tudatosan szólítjuk meg őket.
Mit tartalmaz?
Fontos, hogy a tervezés, a stratégia és az érvek megtalálására és azok priorizálására vonatkozik, nem konkrét kampányok vagy hirdetések szövegezésére.
Kiemelten foglalkozunk az ügyfélszerzésre vonatkozó kérdésekkel. Amennyiben a célcsoport még nincs pontosan meghatározva, vagy kidolgozatlan szegmentálási lehetőségei vannak, azokat is ekkor határozzuk meg. Ezen a ponton választjuk ki a szegmenseknek szóló üzenetek eszközeit és csatornáit is.
Amennyiben az ügyfélszerzés már jelenleg is folyamatos és elegendő számú, a problémát inkább a rossz ügyfelek kiszűrése, és a jó ügyfelek megtalálása jelenti. Ebben az esetben meghatározzuk az ideális ügyfél profilját és olyan szűrési lehetőségeket keresünk a kiválasztott csatornákra, melyeken „fennakadnak” a nem ideális ügyfelek.
Amikor megvan, hogy kit és milyen felületen keresztül szólítunk meg, akkor válik kulcsfontosságúvá, hogy mit mondjunk nekik. Ezen a ponton szedjük csokorba, milyen érveink vannak arra vonatkozóan, hogy a potenciális vevőt meggyőzzük. Vannak iparágak, ahol ez több lépcsőben történhet, első körben csak érdeklődőket szerzünk. Másoknál közvetlenül törekedhetünk a vásárlás ösztönzésére.
A szolgáltatás 3 alkalmas – egyenként 1,5-2 órás – egyeztetést, tanácsadást tartalmaz.
A márkastratégiai szolgáltatásunk előfeltétele a Céges helyzetelemzés.