Esettanulmány

A Mira Prémium csokoládé márka mögött rejlő stratégia egyedülálló a hazai piacon. Az általunk megálmodott „ A világ csokoládéi” koncepció lényege, hogy a világ különböző nemzeteinek ízvilágát jeleníti meg egy-egy prémium minőségű csokoládéba zárva.

Egy-egy termék ráadásul kétféle, egy erőteljesebb és egy könnyedebb ízvilágú csokoládét foglal magába.

A Mira Prémium csokoládék családját 6 különféle termékkel indítottuk útjára: angliai, francia, mexikói, indiai, hawaii és egy exkluzív karácsonyi ízvilágú csokoládékkal.
A cég elmondása alapján a jövőben további csokoládékkal szeretnék növelni termékeik számát – többek között keresik a hazai, magyarországi ízvilágot is.

A csomagolás dizájnja jól közvetíti a csokoládék prémium voltát: a cég elegáns, minimál stílusú arculatát ötvözi az adott nemzet jellegzetes színvilágát, és jelképeivel (épületeivel).

A csomagolás érdekessége továbbá, hogy a csokoládék bemutatásán és az egyéb „hagyományosnak” mondható adatokon kívül egy-egy történetet is találhatunk rajtuk, amik egyedi, az adott nemzetre hajazó stílusokkal teszik igazán izgalmassá és egyedivé a Mira Prémium Csokoládékat.

A tervezett márka honlapja:  www.miracsokolade.hu