Kreatív Vonalak

szövegírás

Mindenki érzelmi alapon dönt. Ezért is meghatározó, hogy miként szólítjuk meg célcsoportunkat, milyen stílusban kommunikálunk velük, mennyire tudjuk inspirálni őket. Az is fontos, hogy mi kerül az apróbetűs részekhez, hiszen az emberek legalább 30%-a azt is végigolvassa.

Miért a szövegírás?

Szöveget írni sokféleképpen lehet: hosszan vagy röviden, magázva vagy tegezve, körülírásokkal vagy lényegre törve. Mindig a cél, a célközönség és a felület határozza meg azt, hogy milyen szöveg születik a rendelkezésre álló információkból.

A legfontosabb szempont mégis az: hogyan lehet olyan szöveget írni, amely megragad az emberek fejében, felkelti érdeklődésüket, majd vásárlásra ösztönzi őket? Stílussal és érzelmek kiváltásával.
Azonban nagyon keveseknek van igazán egyedi stílusa és még kevesebben merik ezt belevinni szövegeikbe. Tény, hogy a stílus egy nagyon szubjektív dolog, lehet szeretni vagy nem szeretni, de legalább nem sótlan, nem száraz. Érzelmeket vált ki, a fő cél pedig éppen az, hogy érzelmeket és érdeklődést generáljunk. Hogy beszédtéma legyünk, és minél több ember halljon rólunk. Hogy minél több ember fejében legyünk ott és végül minél többen jussanak vásárlási döntésre.

Milyen a jó szöveg?

A jó szöveg valóban elad: megragad az emberek fejében, először érdeklődővé, majd vásárlóvá alakítva őket. Mindehhez azonban meg kell találni azt az egyedi stílust, melyet a szövegekbe is érdemes belevinni.

Milyen típusú szövegek megírásában tudunk segíteni ügyfeleinknek?

Honlapszöveg

Weboldal nélkül ma már nem érdemes márkát építeni, így nem az a kérdés, hogy szükség van-e honlapszövegre, hanem az, hogy sikerül-e olyan szövegeket írni az oldalra, amelyek kellően érdekesek, egyediek, informatívak, és jól tükrözik a cége értékeit.
Ha azt tapasztalod, hogy magas az oldalad látogatottsága, mégis kevesen lesznek ügyfelek, vásárlók belőlük, mindenképpen érdemes foglalkoznod az értékesítő szövegekkel is.
Ha pedig honlapkészítés előtt állsz számolnod kell a tartalmi és szövegezési kérdésekkel is.

Brosúrák, prospektusok szövegei

Offline kommunikációnkat, az értékesítést sok esetben egy partnernek, érdeklődőnek adható brosúra, katalógus, vagy magazin is kiválóan tudja támogatni. Főként akkor, ha az vizuális- és kommunikációs stílusunkhoz is idomul.
Ezek nem új keletű „eszközök”, azonban még ma is kevés köztük az igényesen megtervezett, jól megszövegezett darab. Elkészítésükre a többség nem fordít kellő figyelmet, holott a kézzel fogható dolgok mai virtuális világunkban egyre inkább felértékelődnek.

Hirdetésszövegek

Meglévő ügyfeleink számára gyakran készítünk hirdetésszövegeket Google AdWords kampányaikhoz, Facebook hirdetési kampányaikhoz, szórólapokhoz, plakátokhoz vagy bannerekhez is. Egy-egy ilyen hirdetés szövegének megírása nehéz feladat, hiszen jellemzően kénytelenek vagyunk mindössze néhány karakterbe belesűríteni mondanivalónkat – mindezt úgy, hogy figyelemfelkeltő és hatásos is legyen.

A szövegírási szolgáltatásunk előfeltétele a Céges helyzetelemzés.

stratégiai tervezési áraink

Céges marketing helyzetelemzés

Célcsoport felmérés, kommunikációs értékelés

150.000 Ft + Áfa

Honlapstratégia

A honlap szerkezetének és működésének marketingszempontú közös megtervezése

200.000 Ft + Áfa

Márkaesszencia

A márka küldetésének, vonzó üzenetének és sztorijának kidolgozása

200.000 Ft + Áfa

Marketing stratégia

Online és offline eszközök meghatározása, kiválasztása, melyek alkalmasak a célcsoporttal történő rendszeres kommunikációra

200.000 Ft + Áfa

Villám marketing konzultáció / Óradíjas tanácsadás

1-2 órás helyzetértékelő marketing tanácsadás

30.000 Ft + Áfa / óra

Facebook stratégia

Saját Facebook kommunikációs stílus kialakítása, témajavaslatok megalkotása, 5 db mintabejegyzés megírása, 1 órás oktatás a Facebook használatáról és hirdetések kezeléséről, hirdetési mix kialakítása

200.000 Ft + Áfa

Google Ads stratégia

Az Google Ads a Google saját fejlesztésű hirdetőrendszere, a stratégia során megvizsgáljuk a hirdetési lehetőségeket és elindítjuk az meghatározott hirdetéseket

160.000 Ft + Áfa-tól

Névadás

Egy jól megválasztott márkanévvel egyedi és találó, ezért könnyen megjegyezhető és azonnal meg is különböztethet minket a piac hasonló szereplőitől.

300.000 Ft + Áfa

Szlogenadás

Előfordul, hogy a név mellé egy jól csengő szlogenre is szükségünk van, mely magyarázza és támogatja a márkanevet, a tevékenységet.

300.000 Ft + Áfa

Szövegírás

Marketing szövegírás honlaphoz, brosúrához (min. 5 - 10 óra)

15.000 Ft + Áfa / óra

Közös sikereinkeredményeink

Év Honlapja

Év Honlapja

36x Év Honlapja díj
2007 - 2018 között

Marketing Diamond

Marketing Diamond

27x Marketing Diamond díj,
Év leghatékonyabb tervezője 2016,
Év Marketing Partnere 2017,
Év Marketing Nagykövete 2018

Wolda

Wolda

Nemzetközi arculattervezési díj,
2x Kiválósági díj
logó és arculat kategóriákban

Pakk csomagolásdizájn

Pakk csomagolásdizájn

7x Pakk csomagolásdizájn
díj, köztük az Év csomagolása
2015 fődíj

Etikus vállalat

Etikus vállalat

Etikus Vállalat Díj 2018 -
kisvállalat kategória
Eltökéltek vagyunk abban,
hogy korrektek maradjunk.

MagyarországON

MagyarországON

3x MagyaroszágON
turisztikai kommunikációs díj

A szakmán innen és túlkreatív blog

#hír#honlaptervezés

Eljött idén is a nagy megmérettetés számunkra, ahol a szakmai zsűrire bízzuk, hogy ítélje meg, milyen munkát végeztünk. Ezúttal az Országos Marketinggyémánt...

tovább »
#hír#honlaptervezés

Önnek is gondot okoz, hogyan, mivel jelenjen meg az interneten? Hisz ez az egész egy idegen terep, más szabályokkal, más lehetőségekkel, másképp...

tovább »
#hír#honlaptervezés

A honlapunk elkészültét követően azt is gondolhatnánk, hogy nyugodtan hátradőlhetünk a karosszékben, és nyugodtan várhatjuk a jobbnál jobb eredményeket, az új vásárlókat....

tovább »

dolgozzunk együtt!

Érdekel a közös munka lehetősége? Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat vagy nézd meg további szolgáltatásainkat, tekintsd meg árainkat.

árajánlatot kérek »
<