Miért a szövegírás?
Szöveget írni sokféleképpen lehet: hosszan vagy röviden, magázva vagy tegezve, körülírásokkal vagy lényegre törve. Mindig a cél, a célközönség és a felület határozza meg azt, hogy milyen szöveg születik a rendelkezésre álló információkból.
A legfontosabb szempont mégis az: hogyan lehet olyan szöveget írni, amely megragad az emberek fejében, felkelti érdeklődésüket, majd vásárlásra ösztönzi őket? Stílussal és érzelmek kiváltásával.
Azonban nagyon keveseknek van igazán egyedi stílusa és még kevesebben merik ezt belevinni szövegeikbe. Tény, hogy a stílus egy nagyon szubjektív dolog, lehet szeretni vagy nem szeretni, de legalább nem sótlan, nem száraz. Érzelmeket vált ki, a fő cél pedig éppen az, hogy érzelmeket és érdeklődést generáljunk. Hogy beszédtéma legyünk, és minél több ember halljon rólunk. Hogy minél több ember fejében legyünk ott és végül minél többen jussanak vásárlási döntésre.
Milyen a jó szöveg?
A jó szöveg valóban elad: megragad az emberek fejében, először érdeklődővé, majd vásárlóvá alakítva őket. Mindehhez azonban meg kell találni azt az egyedi stílust, melyet a szövegekbe is érdemes belevinni.
Milyen típusú szövegek megírásában tudunk segíteni ügyfeleinknek?
Honlapszöveg
Weboldal nélkül ma már nem érdemes márkát építeni, így nem az a kérdés, hogy szükség van-e honlapszövegre, hanem az, hogy sikerül-e olyan szövegeket írni az oldalra, amelyek kellően érdekesek, egyediek, informatívak, és jól tükrözik a cége értékeit.
Ha azt tapasztalod, hogy magas az oldalad látogatottsága, mégis kevesen lesznek ügyfelek, vásárlók belőlük, mindenképpen érdemes foglalkoznod az értékesítő szövegekkel is.
Ha pedig honlapkészítés előtt állsz számolnod kell a tartalmi és szövegezési kérdésekkel is.
Brosúrák, prospektusok szövegei
Offline kommunikációnkat, az értékesítést sok esetben egy partnernek, érdeklődőnek adható brosúra, katalógus, vagy magazin is kiválóan tudja támogatni. Főként akkor, ha az vizuális- és kommunikációs stílusunkhoz is idomul.
Ezek nem új keletű „eszközök”, azonban még ma is kevés köztük az igényesen megtervezett, jól megszövegezett darab. Elkészítésükre a többség nem fordít kellő figyelmet, holott a kézzel fogható dolgok mai virtuális világunkban egyre inkább felértékelődnek.
Hirdetésszövegek
Meglévő ügyfeleink számára gyakran készítünk hirdetésszövegeket Google AdWords kampányaikhoz, Facebook hirdetési kampányaikhoz, szórólapokhoz, plakátokhoz vagy bannerekhez is. Egy-egy ilyen hirdetés szövegének megírása nehéz feladat, hiszen jellemzően kénytelenek vagyunk mindössze néhány karakterbe belesűríteni mondanivalónkat – mindezt úgy, hogy figyelemfelkeltő és hatásos is legyen.
A szövegírási szolgáltatásunk előfeltétele a Céges helyzetelemzés.