
Kreatív blog
Ne lopj! Ne másolj! Ne paráználkodj!
Legyen saját A honlaptervezés során sok hibát el lehet követni, sok buktató szegélyezi az utat. Hisz a legtöbb esetben az internet egy...
tovább »Egy rossz honlap ismérvei
Kit nem érdekel a saját honlapja? Akinek rosszul működő weboldala van. Az ember természeténél fogva úgy működik, hogy szívesebben foglalkozik azzal, amiben...
tovább »Az emberek nem szeretnek görgetni?
Van egy régi beidegződés a honlapok kezelhetőségével, használhatóságával kapcsolatban. Ez pedig a következő kijelentés: Az emberek nem szeretnek görgetni. De igaz ez?...
tovább »Krskk….vétel…Krsshhh – Mikor beszéljünk?
Avagy kell-e kommunikálnunk mindenáron? Tegnap furcsa élményben volt részem, épp tanítani igyekeztem a fõiskolára, amikor egy piros lámpa megállított. Ez még önmagában...
tovább »Segítség a mondanivaló tervezésében
Nem csoda, ha idegenkedik a „tanácsadás” kifejezéstől, több cégnél éreznek ugyanígy ezzel kapcsolatban. Pedig nem nehéz belátni, hogy gyakran pont egy kisvállalatnak...
tovább »A honlaptervezés 8 lépése
Egy vállalkozás honlapjának elkészítése alapvetően két részre bontható; az első szakaszban a honlapot igénylő cég önállóan végez kutatást, hogy megalapozza a munkát...
tovább »A hírlevél titka – E-mail marketing
Mire való egy hírlevél? Hogyan lehet olvasókat szerezni hozzá? Mit küldjünk ki benne? Milyen rendszerességgel? És egyáltalán hogy lehet érdekessé és hatékonnyá...
tovább »Mira Prémium csokoládé
Esettanulmány A Mira Prémium csokoládé márka mögött rejlő stratégia egyedülálló a hazai piacon. Az általunk megálmodott „ A világ csokoládéi” koncepció lényege, hogy...
tovább »3 tipp a látogatóvonzó tartalomra
Látogatóvonzó tartalom A honlap lényege a tartalom: ha az nincs, akkor igazából honlap sincs. Bár inkább fogalmazok úgy, hogy a honlap lényege...
tovább »Az arculattervezés pszichológiája
Az arculattervezés alapja, hogy legyen egy jó céges logónk, majd abból építkezve egy olyan vizuális megjelenésünk, amely tökéletesen azonosít bennünket, amely egyedivé...
tovább »Katona József Színház arculat
Cégünk vezető tervezője, Szilágyi József nyerte a budapesti Katona József Színház új logójának megtervezésére kiírt pályázatot. A kiírás szerint modern, letisztult, egyszersmind...
tovább »Év Honlapja díj 2011
A 2011-es év zárásaként nagy megtiszteltetés ért minket: a Magyar Marketing Szövetség Az Év Honlapja 2011 versenyben Minőségi Díjat ítélt az egyik...
tovább »dolgozzunk együtt!
Érdekel a közös munka lehetősége? Töltsd ki ajánlatkérő űrlapunkat vagy nézd meg további szolgáltatásainkat, tekintsd meg árainkat.
árajánlatot kérek »